| Discussions de comptoir | | Sujet : | cha tremble , cha tremble... |
| | | Bonjour tertouss,
Bin ouais , hier soir min lit i bougeot d'tous les cotés , , heureusmint qu'ej sus habituée asteur, cha fesot un bruit d'tonnerre chè cha qui fesot peur!
Y'a un bieau solel aujourd'hui , , ej va sortir m'promner , cha va m'armette ed mes émotions d'hier.
Bonne journée | | | bonjour tertous ; ech'lit qui bougeoét d'tous les cotés ! j'avoais pon pinsé tout d'suite a ch'trimblemint d'terre ! lol
ichi sul cote d'opale i fait un biau solé , mais i fait un vint a decorner chés tauraux d'camargue , ; j'avoé quere ed'dire cha quand j'restoé a la grande motte ; surtout que ch'vint la bas ,ch'est pon s'qui minque !
allé adé mes gins et bonn'app | | | bin ouais flobart surtout qu'hier comme al a dit lena j'ai pas arreter d'm'invoyer in l'air... | | | ahh oué ch'etoé quand méme important, j'ai ravisé tf1 ,inn'ont dviser a chés info de 13h , l'épicentre i l'etoé din les alpes de hautes provence , i a eu un molé d'dégâts mais pon d'bléssés ; .... mi étou am'mason ém 'cayelle al barloquoé , mais ch'est mi a cause de ch'trimblemint, ch'est parch'que chés boujons d'cayelles issont berzillés ! lol
ej'rigole ; mais a chés infos i disoétes que i a déjo yeu un trimblemint d'terre a calais ; ! cor assez important
allé adé | |
|
| 
| | 
| | | | 
|
| 
| Connaissez-vous ce mot ? | en ch'ti | : | ins'mincher | français | : | ensemencer | genre | : | v. |
| | 
|
|