| Discussions de comptoir | | | | | Ej sus in train de m'promner avec Google maps à Auchel dins l'rue des Ecoles , cha m'a touchée ed vire cheulle tite vielle qui nettie es devanture ed maison dins eunne rue toute abandonnée comme cha. Ej n'ai eu les larmes aux yeux. pauff femme mais cha ché l'dignité d' ché femmes d'coron... | | | bin alors Myrianna t' es comme el temps?
triste comme un dimanche ed pluie! | | | bonjour tertous , pi cor myrianna , faut qu'os prionches el bon dieu , pour el vir encor lontimps sur Google , car j'ai ravisé i a eune coupe ed'jours chés infos locales (62,59) eh bin i z'in parloétes justemint qu'a Auchel i z'alloétes demanglés (démolir) eune paires ed'tiotes masons ed'chés corons !! qué tristesse el patrimoine i part a l'ouste ; pi aveuc tout chés ramintuvries , !! qué sieque os vivons !
allé adé | | | soir tertouss
Ej voudros faire vire cha à certaines femmes qui z'ont des belles villas mais qui dépriment (j'in connos) ej cros qu cha leur passrot du coup!
T'as raison flobart ché nott patrimoine qui fout l'camp
Bonne nuit mes gins | | | ouais ches corons ch' est not' patrimoine! tout comme ches terrils
ichi j' n' ai 5 ed mes tiots-zenfants à dormir alors j' vous dit qui a d' imbiance! | |
|
| 
| | 
| | | | 
|
| 
| Connaissez-vous ce mot ? | en ch'ti | : | armacher | français | : | remacher | genre | : | v. |
| | 
|
|