| Discussions de comptoir | | Sujet : | in dirot qu i arrife |
| | annesophie | 04/06/2013 08:42 |
| Bonjour tertous obin mi toute seue J'sus fin bénache in dirot que l'temps i s'armet ichi l'printemps i va quand minme arriver cha s'rot bin ! Bon du cop j'oufe les fernietes du bistrot pis su l'tape ia des chérisses ,et du café du bon ouai avec l'chicorée par d'zeur pas de chirloute Bon mardi | | | Soeur Anne ,ne vois tu rien venir??
OOOh des cerises ,merci ,j'in mets à mes zorelles comme quand j'étos tiote, sus ti belle??
i fait caud aussi ichi, finalment j'armets mes tites ropes
Bonne soirée à chti qui passra arfermer ché fernietes ,anneso al euff et pis aprés al s'in va elle
| | | salut tertoutes , bon cha i est chol caleure al' arrife din l'midi !inn'a qui sont contint , mi j'a pon trop quer cha !! ej'sus toudi maflé qunt i fait caud; bref ché l'midi !!
bon bin j'cro que j'va freumer chés fernietes , et pi étou chés contrevints , car am'mote qu'os érons pu gramin d'visite ess'swar !! allé j'va souffler l'leumiere ; bonne nuité
adé mes gins | |
|
| 
| | 
| | | | 
|
| 
| Connaissez-vous cette histoire ? | Perdu dans les bois | Cafougnette s'est perdu dans les bois. Il voit une petit cabane et il frappe à la porte :
- Y'a quéqu'un ?
- Ouais ! répond un enfant.
- Tin pèr............... | | 
|
|