| Légendes et contes | | Sujet : | le mahou n'a pas que le mauvais oeil |
| | | Près d'ch'bos, al brune, par un tin d' grin vin, à pas mète un quiun ach' courtil, un oursignol queu su seul de ch'huis d'eul cabane d'un vièle et sin cahou. Y arotent pu l'minger en rata. Mais ni l'vioque ni sin mahou n'avio des dins pour maquer.
ils l'réchuèrnt et l'arquinquèrnt avec d'el cherloute d'sehu chucré au jus de bettraf rouche : chéto pas d'el saute al clinche. mais ça récaufau.
cheto pas un moniau com ezautes. Cheto in fié. "Quo che te voudro ? al dit ch'el fem à l'vièle.
- chu vièle et chin brigand dans chel cabane chin céminée.
tro coups d'baguette el vièle al devint un bielle jon file. Ch'cat un biau marlot . Al mason un catiau avec un' pièche par jour dl' an. Et j'offe el'zagapes. Ech' moniau s'invola su sin ramon.
Y ballèrent toucheu qu'el fiée avio donner. apràs un' dernière babache à bouquette el viel, as'teur, un'biel jone file, offe de queucher.
pouquoi t'ma fait coper.?
| | | comment, puis-je lire vos commenatires ? | | loumarcel | 18/05/2014 15:03 |
| Bin tu lis ici.
Pas facile à lire t'n'histoire mais j'ai tout compris.
J'ai seu'mint buté sus fié i y a fallu qu'j'ar'lisse l'phrasse. | | | j' n' avos pas tout compris mais grâce à ti Loumarcel ch' est bon j' avos buté aussi sur fié | |
|
| 
| | 
| | | | 
|
| 
| Connaissez-vous ce mot ? | en ch'ti | : | puche | français | : | puce | genre | : | n.f. |
| | 
|
|