| Recettes de cuisine | | | | | 400grammes de farine
30 grammes de levure
300 grammes d'eau tiède
1 pincée de sel
1 cuillère à soupe d'huile d'olive
Diluer la levure dans un verre d'eau tiéde
verser la farine dans un saladier et faire un puits dedans , ajouter la pincée de sel , verser le verre d'eau tiéde avec la levure délayée , mélanger en ajoutant de temps en temps l'eau tiéde du bol , quand tout est bien mélangé , ajouter la cuillére de soupe d'huile et travailler bien la pate.
Recouvrez avec un torchon et laissez reposer 1h
Aprés vous étalez et y mettez pas d'zeur un peu de sauce tomate et d'eul mozzarella
Après vous infournez tout cha dins un four bien caud ou bien alors vous faites comme mi ------ vous foutez tout cha al poubelle et vous allez al pizzéria du coin.... | | | ah bin elle st bien chelle là!!! elle nous donne eun recette pour mette à l'poubelle.....
té vas dire que j'sus eun emmerdeusse mais....commint té fais pour avoir 300g d'ieau tiède? ichi in France in mesure in centilitres..... | | | 1 litre = 1kg
et pis j'ai un récipient in plastique qui est gradué si cha existe pas à Auchel cha m'étonne pon ....! Té pédales pour avoir internet? | | | donc 300G d'ieau = 30cl...ché cha?
si si...in a des récipients gradués mais ché écrit 1/4 litre,1/2litre etc...
cha dit pas combien font 300g d'ieau....et pis avec ti ché pas la peine ed printe eun tasse à café comme référinche à Turin et à Auchel el taille ed chés tasses elle varie du simpe au doupe(eun cafetière italienne = eun bouilleusse nordiste,ché cha?)hihihihi | | | avec eul l'ieau t'arriffes pas à t'artreuver ti ,mais quand ché du rhum cha va hein! T'as pas d'problémes la ed savoir si ché 300 grammes ou 30cl.. | |
|
| 
| | 
| | | | 
|
| 
| Connaissez-vous ce mot ? | en ch'ti | : | arpasser | français | : | repasser | genre | : | v. | exemple | : | arpasser sin linche |
| | 
|
|