Histoires drôles |
|
Sujet : | eun pierre deux coups! |
|
|
|
ché pas de m'faute,ché les aléas d'la vie....et j'ai pas pu m'impécher hihihihi!!
Quelle est la différence entre une blonde intelligente et le Yéti ?
- Le Yéti existe et a été localisé (in Italie hihihihi)
désolée myrianna,mais j'ai pas pu résister..... |
|
|
ouais ej sais pas quoi répontt là.... |
|
|
ché du fait que ch'nouvieau s'appelle "le-yéti" et que ti t'es blonde......et bien sûr tout l'monde sait que chés blondes "intelligentes" n'existent pas,ch'yéti est plus crédble............. |
|
|
bin figure te eq 'j'avos compris ---- j'avos pas b'soin ed tes explications nonoche mia. |
|
|
bin ouais mais du fait de t'blondeur,j'ai cru bien faire in expliquant dins l'détal, au cas où..... |
|
|
merci brunette |
|
|
ej sus pas brune! |
|
|
i faut que j' explique quett'quose à Josy et té s'ras sur'mint d' accord avec mi Myrianna : pourquoi in raconte un tas d' histoires sur ches blondes et pourquoi i n' a pleins qui n' sont pas blondes et qui s' font teinte comme nous ( in général in veut toudis arsenner à quelqu'un ed plus intelligent: cha veut bien dire qu' in veut nous imiter : donc in est intelligente !) |
|
|
et toc roussette! prinds cha et porte att baraque!! |
|
|
eh bin figure te que j'sus pas rousse non pus et toc! |
|
|
bin si t'as pus d'caveux dis le tout d'suite hein!! |
|
|
ouais vous avez localisé provisoirement le yeti mais pour parvenir din st' antre chez occosse si vous etes bin sage
vous connaitré l histoire du yeti asteur il n y a qu une personne qui la vue en chair et en os enveloppé d in peu d'graisse car il a bon appetit et pis les donzelles vous moquer po des blondes car y a auussi des histoires sur les brunes et les rousses bonne nuis et attention que le yeti vienne pas catouillier vos pieds dans l 'nuit |
|
|
t'inquéquète donc pas le-yéti,myrianna et mi ché eun grande histoire d'amitié....hein mémère ché vrai!!! in s'taquine mais in s'a quere quand minme |
|
|
bin ouais Le_Yétis ichi ch' est qui châtie bien a fort querre (aime bien) |
|
|
mémére al t'em......brasse josy hihihi |
|