Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Histoires drôles
Sujet :Myrianna et léna
josy21/01/2011 17:47

Léna et myrianna sont deux vieilles qui vivent dans une résidence pour personnes âgées. Elles sont veuves toutes les deux mais Myrianna aimerait tellement retrouver l'âme soeur...
Un jour, la rumeur d'un nouvel arrivant de sexe masculin vient à leurs oreilles.
Comme la rumeur dit aussi que le vieux monsieur est encore très bien conservé et qu'il a de bonnes manières, nos deux vieilles sont toutes excitées et décident d'en savoir un peu plus!
Myrianna dit:
- Léna, tu sais combien je suis timide. Tu ne voudrais pas aller discuter un peu avec lui pour connaître ses intentions ?
Léna qui n'a peur de rien est tout à fait d'accord.
Aussi, au repas suivant, elle se place à la table du nouvel arrivant et essaie de lui tirer les vers du nez: - Alors comme ça, vous êtes nouveau ici? Mon amie Myrianna et moi, nous nous demandions pourquoi un homme si bien de sa personne comme vous, et si jeune, venait dans une résidence comme la notre sans compagnie...
L'homme répond :
- C'est que je sors de prison... J'y ai passé 20 ans !
- Non, c'est pas vrai? Vous plaisantez? Et pour quelle raison ?
- J'ai tué ma troisième femme. Je l'ai étranglée...
- Et qu'est-il arrivé à votre deuxième femme ?
- Je l'ai tuée aussi. Avec mon revolver.
- Heu, et votre première femme alors ?
- Elle est tombée par le balcon de l'immeuble où l'on habitait au cours d'une dispute.
Alors Léna se tourne sur sa chaise, et regardant Myrianna à la table d'à côté elle cache sa bouche avec sa main et chuchote très fort.
Tout va bien Myrianna, il est veuf !
myrianna21/01/2011 17:55
Lenaaaaaaaaaaaa ché ti qui i va in premier à Auchel pou l'zigouiller chelle la , mi j'arriff pou ch'l'interrmint!!!!!!
josy21/01/2011 18:01
hihihihihihi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
josy21/01/2011 18:13
t'as pas honte ed t'in printe à chés brafs gins du pas de calais?
lena23/01/2011 11:57
alors là Myrianna j' cros qui est temps ed faire quetquosse àl pisinque ed Josy
n' oublies pas Josy que nous aussi in est du Pas d' Calais
té sa
lena23/01/2011 11:59
té sais Myrianna j' cros qu' al dot ête jalousse pasque nous in est core belle et jeune

faut avouer Josy que j' ai quand minme ri avec ett nhistoire
myrianna23/01/2011 12:12
ouais ,lena, ché cha , al dot ett jalouss , t'as oublié ed dire qu'in est intelliginte aussi et cha al le digére point!!!

lena23/01/2011 17:36
ch'est sur Myrianna in a tout pour nous el pauf file al sait pus du s'mette al n' ose minme pas nous réponte
myrianna23/01/2011 17:44
al dot ett dins un coin in train d'busiller ...al voudrot bien ett comme nous mais al y'arriff point ou bien alors faut qu'al prind ech train pour Lourdes...hihi
lena23/01/2011 18:23
bin va falloir qu' à l'in brûle des cierches avant d' pouvoir arriver à nos ch'files i a du boulot!
myrianna23/01/2011 18:44
et pis j'ai intindu dire qu'eull grotte al est in train ed s'ècrouler , alors tant pis pour elle , y'a pu rien à faire la.

Josy , josyyy duqu'té ah té la--- ' t'accroches pas amm caville quand meme ....

lena23/01/2011 18:55
bin alors Josy té vas pas nous faire croire qu'in a réussi à t' clouer el bec
josy23/01/2011 20:00
ej vous ai pas répondu pasque j'étos partie em'prom'ner.......
Mi,jalousse!!!!!!j'ai rien à vous invier et j'cros m'souv'nir que vous êtes toutes les deux blondes hihihihi!!! franch'mint qui ché qui aurot invie d'arsanner à eun blonde?minme avec eun tenue ed camouflache et eun perruque,in vous arconnaîtrot rien qu'à vous intinte parler....alors vielles et blondes,nan merci...pas pour mi! hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi!!
myrianna23/01/2011 20:10
in tout cas , y'a plus d'un rital qu ié resté bouche bée edvint mes bieaux caveux dorés...et i s'artournottent quand ej passos hihi, ti , in italie ,in t'auro meme pon ravisée hihi

josy23/01/2011 20:38
min but justemint ,ché d'ête discrète....
lena24/01/2011 21:20
et in pus j' ai des bieaux zyeux bleus =tout pour plaire!
myrianna25/01/2011 09:11
mi i sont rouches ....einne conjonctivite cronique
myrianna25/01/2011 09:18
i dot avoir un H à "cronique" mais ej savos pas du l'mett!
lena25/01/2011 17:48
té escusape comme tes zeules i vont pas bien té dos pas vire trop clair
myrianna25/01/2011 20:03
nan nan ej vos bien clair et comme imm'dit toudis m'nh'omme
Tè vos clair? et alors vos ed pas immerder l'montt!!
josy25/01/2011 20:05
je l'comprinds ch'pauf homme.........
myrianna25/01/2011 20:07
ouais plains le ---si té veux ej te l'invos par colissimo
josy25/01/2011 20:10
nan nan ché bon!!! t'as voulu un bel italien,té l'as.....mi j'préfère min français....
lena26/01/2011 18:24
bin mi j' ai un breton et li im dit :" t' as toudis raison minme quand t' as tord !"
Josy ett n' histoire a l' m' a fait arpinser: quand j' avos 14-15 ans em copine al avot arpéré un garchon qui i plaisot mais al osot pas aller i parler alors mi j' ai été el trouver et j' i ai demandé sin prénom et pis j'i ai dit qui plaisot à m' copine ( té vos cha arsenne à t' n'histoire : mi j'sus toudis prêt à rinte service !)

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:trifouïer
français:chercher
genre:v.
Accéder au glossaire