| Forum général (tout sujet) | | | | | hier apres midi mes bretons sont v'nus passer l'apres midi , y in ont profités pour cueuillir et minger des prones et des mirabelles ed' min gardin , et y n'ont pris un grand tupper,,,,,,
" machin in plastique " , et ch'matin y ont arpris el route du
finistère , j'pinses qui arviendront cor l'année prochaine , pas
seulemint pour chés prones , mais aussi pour continuer le visite d'el région , qui s'ont appreciée | | annesophie | 07/08/2010 22:04 |
| Bin j'espère que l'route alle a ete bonne pour eusses Ichi i avot des bouchons 30km à Montpellier pffffff Maceju et Madame Maceju cha pinche à vous tiots coeurs bin ouai je l'sais bin mais pinssez aux bons momints passés insempe .Pis bin ouai ch'est normal qui vont arvenir à d'trop bieaux coins dins nous région L'Nord Pas de Calais i n'a pas s'parel ailleurs . Bon là j'fais eune grosse baisse à tertous j'vous souhaite eune bonne nuit .Mi j'sus in foufele min Parrain m' Matante et pis m'cousine is arriv'tent d'main pou 15 jours Mais cha passe tell'mint vite ... | |
|
| 
| | 
| | | | 
|
| 
| Connaissez-vous cette histoire ? | Les tampax | Le petit Cafougnette discute avec un copain dans la cour de l'école.
- T'as d'mindé quoi, ti, à ch'Père Noël ?
- Mi, j'ai d'mindé un train électriq............... | | 
|
|