| Forum général (tout sujet) | | | | | cha vous etonne qu'in attrape la créf avec ch'te saloperie ed' temps , ya fait a peu pres bieau 2 ou 3 jours , et vla qu'ché arpartit , din l'mauvais sens , ya du brouillard , y pleut ,
quand j'pinse qu'min bieau garchon yé parti a l'enduro , in moto , alors qu'in est si bin din sin fauteul au caud , | | annesophie | 08/02/2010 08:06 |
| Ouai Maceju l'timps i est artourné partout dins l'monte . L'induro vin nan cha m'armonte dins l'passé cha .Bin bin bin quand j'étos tiote tout l's' ans j'y allos avec min Papa à l'induro du Touquet (mais ch'n'est peut ête pas ch'ti lal dusse qui est tin bieau garchon ! ) | | | ché vrai , hier y'avot un solel qui cassot ché cailloux ,comme in dit ichi, ej pinsos déjà a préparer ché valiges pour el'mer.
Aujourd'hui ché gris , i fait pas frod mais bon i fait pas caud non pu..! | | | nous assi hier i avo du bieau solel et aujourd'hui i fait un'n frodure ed chtien | |
|
| 
| | 
| | | | 
|
| 
| Connaissez-vous ce mot ? | en ch'ti | : | nouvieau | français | : | nouveau | genre | : | adj. |
| | 
|
|