Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Webmaster à votre écoute
Sujet :nouvieau
maceju21/02/2010 16:54
bonjour eddy , j'fais in demande pour chantal , qui arot du l'faire ichi et pas réponte a tiote belotte , du moins j'pinses , si j'fais erreur y faudra pas m'ingueuler ,merci
CHE URGENT
chantalc7721/02/2010 17:37
Merci maceju, heureusement que tu es là !
Bonjour,
Je viens crier au secours car j'ai mis comme nom d'utilisateur : mon prénom et nom (chantalcaron77). Je n'aurais pas dû car je veux rester dans l'anonymat pour maintes raisons personnelles.
Je regrette car c'est ma faute, je n'ai pas fait attention.

Comment faire pour rectifier cette erreur ? Je viens de découvrir le site et je le trouve très bien. Je voudrais pouvoir y accéder avec la liberté de ne pas être reconnue avec un autre nom d'utilisateur.

Merci beaucoup à la personne qui peut m'aider à rectifier le tir.
chantalcaron77
maceju21/02/2010 17:44
t'inquiètes chantal , cha vas v'nir , sinon vas vir et' messagerie
chantalc7721/02/2010 17:55
Merci et si je peux me permettre maceju, tu es un amour !
maceju21/02/2010 18:20
je l'sais , mais bien sur cha reste intre nous, in bonne nuit a'd'main
lena22/02/2010 11:01
attintion Chantal si té prins Maceju par les sintiments alors là t' as pas fini ( ché un bio parleur )
myrianna22/02/2010 13:04
lena,ej viens d'comprintt pourquoi cette nuit y' n'arrivot pon à dormire maceju....
maceju22/02/2010 14:16
ché pas comme cha qu'in dot archevoir chantale , mais ché d'es faute , j'y avos bien dit qu'cha devot rester intre nous deux, ché ecrit in toute lette pas d'seur , ché pas bien chantale
lena22/02/2010 15:58
mais in i souhaite bien v'nue à Chantal ,mais Maceju ché pas core el printemps alors ché pas la pinne ed juer el bio coeur
maceju22/02/2010 16:41
té sais léna , pour mi ché tout l'année qui faut juer chés bieaux coeurs,
j'vos pas pourquoi faudrot attinte el printemps pour cha , j'su pas un osieaux , ché plus fort que mi , j'ai toudis 20 ans , bin qui sont pas si loin qu'cha ,
,
lena22/02/2010 20:49
continu Maceju : l'espoir fait viff
chantalc7723/02/2010 13:56
Bonjour maceju

excuse mi je pinsso point de t' faire du tort. chu pas incor habituer à me servir de ce forum.
té min ve pas, j'espère ?
Sans rincune
chantalc7723/02/2010 13:59
Bonjour Iéna,

Merci de me souhaiter la bienv'nue. chu pas incor habituer à ce forum.
Et... je ne parle pas très bien le patois !
J'espère faire partie des votres sans problème !

maceju23/02/2010 15:24
chantale , y faut t' mette din l'idée qu'in rigole tertous , in s'connot même pas, in s'ingueule , mais in rigolant , et pi faut pas t'inquiéter pour et' manière ed' parler et d'écrire , mi quand j'ai comminché , ichi chétot parel , pourtant j'su toudis resté din min coin , et cor ach'teur j'ai des fos bin des maux , surtout T ' INQUIETES PAS
lena23/02/2010 17:33
ché vrai Chantal in est tertous intrain de s' faire marcher in rigolant et comme dit Maceju in s' conno pas mais cha permet de n' pas oublier nos origines et surtout in est là pour rigoler et pour s' qui est de l' écriture du chti mi j' l' écris comme j' el pale et des fos quand j' sus pas sûr ej vas vire dins el glossaire
chantalc7723/02/2010 21:31
bonsoir maceju et bonsoir Iena

bin me vlà rassurer je va pouvoir dormir sur mes 2 oreilles. Vous êtes des braves gins. Je vous arcono vous êtes de m'in coin.
Bonne soirée et bonne nuit A l'arvoihure
maceju24/02/2010 06:23
bonjour chantal , ché pour cha qu'nous aussi in t'arconnot , té d'nous coins , j'espère qu'ta vraimint dormi d'su tes 2 orels
cartouche24/02/2010 08:02
j't'ai écrit Chantal ravisse t'boite a messache,
annesophie27/02/2010 09:07
Bonjour Chantal je n'avos pas vu tin messache alors avec un tiot peu d'artard je t'souhaite l'binv'nue .Ichi in s'intraide tertous ,in est des moqueux d'gins mais gintils . Cha fait du bin un forum dus qu'un peu rigoler ,braire ,infin vife pou l' faire courte. A bintot

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:aboimint
français:aboiement
genre:n.m.
Accéder au glossaire