Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Webmaster à votre écoute
Sujet :Mon intention de fermer le forum...
webmaster21/10/2009 18:49
J'ai des tas de soucis personnels et je ne veux plus être ennuyé par les querelles entre les membres.

Suite à la fermeture du forum, j'ai reçu des messages de certains membres qui m'ont touchés. C'est vrai, pourquoi tout le monde devrait être pénalisé à cause de certains indésirables.

Je n'ai pas le temps ni l'envie de faire la police mais je vais réactiver le forum car c'est un lieu de rencontre. C'est important de nos jours de trouver de tels endroits.

Ignorons les indésirables... Il n'y a rien d'autre à faire. Ne leur répondez pas, cela ne fera que leur donner une importance qu'ils n'ont pas.

ch'duc21/10/2009 20:07
merci eddy y aurot été dommage ed perdre l'in des meilleurs sites de france à cause ed certaines personnes, pour ch' eul site que j'viens ,et que j' défind merci eddy ed pas fermer in si biau forum , j'ai eu aussi pas mal ed messaches pour que ch'site y ferme pas ;mais ej savos pas commint faire pour et contacter !
annesophie21/10/2009 20:16
Merci ch'web master vraimint du fond d'min coeur MERCI ichi j'ai trové un r'fuge aveuc des camarates des VRAIS ,des gins qui m'compren't'ent eune caleur humaine qui est d'vnue denrée rare in ches timps qui queurrent .Des souv'nirs qu'in s'partache ,des cosses à apprintent vraimint ej sus continte d'artrover tout cha .Incore eune fos MERCI grace à ti Eddy (j'em permet ) j'ai des AMIS et j'espère pou longtimps Cordial'mint An(ne)-So(phie)
pistouille21/10/2009 20:30
Merci web master
Celà fait du bien de pouvoir se retrouver merci du fond du coeur
lena21/10/2009 21:32
j' peux que répéter s' que les autes ont déjà dit merci Eddy mi aussi ché l' seul site du que j' viends m' arsourcer et surtout n' pas oublier em région longue vie à chti .org ( j' espère que tes innuis personnels n'sont pas trop graves et qui vont s'inringés, pasque du coup j' ai m' rin compte qu'in n'pinse qu'à nous mais que ché gràce à ti si in peut communiquer intre nous ) encore merci
jeangabelou5922/10/2009 08:33
Un grand merçi, je ne pensait pas tenir autant à ce lieu de rencontre. Rien n'est parfait dans nos interventions, mais l'idéal serait de banir tout sectarisme, la différence est un droit, et notre langage tellement différent d'un lieu à un autre, qu'il faut s'accepter mutuellement. Bien sur qu'il faut améliorer notre "parlache", mais ne perdons pas de vue que beaucoup le parle naturellement, sans en connaitre les règles (moi par exemplaire).Allons de l'avant en nous enrichissant mutuellement.
Encore merçi.
chtiteMarie22/10/2009 12:16
Merci Eddy, ce lieu de rencontre entre chtis est unique et chaleureux.
Je n'ai qu'un regret c'est que les discussions du passé aient disparu.
On y trouvait de beaux modèles d'écriture et d'esprit.
Pourquoi avoir tout supprimé avant 2009 ?
C'est la mémoire du site qui a disparu. Décidément Alzheimer frappe partout.
cartouche22/10/2009 13:25
merci au webmaster d'avoir réouvert ch'bistrot et j'sus d'accord avec li i faut pus réponde à chés gins qui critiqu'tent vaut miux les ignorer
tiote belotte22/10/2009 13:43
bonjour tertous
mi i avot in momint qu'j'avos pas poussé l'porte de ch'ti org, j'ai cru comprinde que l'forum i avot été freumé queques timps à cosses d'certains messache su c'life d'or
j'sus d'accord pou dire que l'life d'or c'est pas in indrot pou faire de l'polémique, d'ailleurs avint in répondot jamais quind i avot c'ginre de messaches car in savot que eddy i les effaçot aussitôt
par contre même si j'participe pu aux conversations j'avos querre venir faire in tiot tour d'timps in timps, souvint pou arlire les conversations du passé et j'troufe aussi très dommache d'les avoir supprimées
mi ch'est grace à chés inciennes conversations que j'ai fait des progrès dins l'écriture d'not parlache et pis c'étot souvint d'bonnes parties d'rigolates et d'bons souvenirs
bon, asteur j'ai gramint d'plaiji à lire jeangabelou , pace que c'est toudis bin écrit
maceju 6222/10/2009 14:58
et' réponse tiote belotte am fait pinser a un tiot arportache qu'j'ai vu ech'midi au J T , sur chés indigènes amazoniens , qui avec el déforestation, , vont disparaites , et avec eusse leur lanque , leurs traditions , et bin nous ché cha qu'in arot perdus si ch'forum yétot resté fermé
achteur, du fait qu' chés anciennes paches ont disparues , cha m'imbête mi aussi passe que j'arlijot ed' tin in tin nos cacoules , mais aussi passe que j'avos artrouvé , des commentaires qu'j'arcachos ed' pu un momint , j'ai d'ailleurs chés dates , et j'avos pas fini, j'ai pas cor été vir , et pourtant j'avos lu ch'matin sin commetaire a marie , j'vas aller vir cha ,
quand a jean té sais , ché vrai s'que té dis et ché arconnu par tertous , mais y faut pas trop y in jéter , j'el vos deja derrière es machine , rouche comme in pione , , allé jean viens dire el contraire , soit pas géné
contint ed' t'avoir lu tiote belotte et en' t'inquiètes pas el poussette al avinche
maceju 6222/10/2009 15:07
ouais in effet ya pu d'arcul du tout , si j'comprinds bin in peut pu armonter avant el 1 /10 ?
maceju 6222/10/2009 15:11
bon bin j'ai cor dit in connerie ,
siou plait , in peut supprimer ech' messache pas d'seur ?
tiote belotte22/10/2009 15:19
té vos maurice, l'histoire de l'poussette eh bin les nouvieaux is peuv'tent pas savoir d'quo in parle et is pourront pus lire combin in avot bin rigoler avec cha...... in tout cas quind té l'auras finie (in n'sait jamais, l'espoir fait vife !!) té sais d'ù qu'té peux l'invoïer......
maceju 6222/10/2009 15:25
ya pas ed' problême tiote belotte , je m'attelle a la tâche , ( ché bieau s'que j'viens dire hein ?
cartouche22/10/2009 15:55
te parle comme un life Maceju mais oblies pas ed'tourner les paches !!
maceju 6222/10/2009 15:59
merci d'ech'consel cartouche , in apprinds tous les jours avec ti zautes , mais y va falloir qu'j'imbauche qu'elqu'un , ché dur ed' tourner chés paches
webmaster22/10/2009 20:17
Les messages supprimés ne sont pas perdus. J'ai tout sauvegardé. Il n'était pas question de perdre cette mémoire colletcive.
Il faudrait que je transforme les données de ces pages qui étaient dans une base de données en pages. Les sujets ne seraient plus modifiables mais au moins visibles par tous. Je vais réfléchir à cela.
ch'duc23/10/2009 02:00
merci eddy ,in te fait confiance,surtout soine te bien !
chtiteMarie23/10/2009 08:27
In v'là eune idée qu'elle bonne! Merco Eddy.
lechtidorly23/10/2009 08:57
ch'est avec un grind bonheur ,que je reçois ta désision ! tu as tout fait raison. ingnorence !a certaine interventions ! ne mérite pas que l'on si interesse .mercy eddy !
lechtidorly23/10/2009 08:59
merci eddy print soin ed ti !
maceju24/10/2009 11:39
bien que je n'ai rien compris , a la technique pour sauvegarder les messages supprimés , je sais qu'il sera possible , de les revoir , et ça ce sera formidable , bravo et merci
annesophie25/10/2009 21:41
Merci cha s'rot bin d'arlire tout cha

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:brijeux
français:briseur