Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Webmaster à votre écoute
Sujet :pourquoi
maceju02/08/2009 15:44
pourquoi toujours accepter les critiques des soit disant inconnus , sur le livre d'or et effacer les notres , qui sont plus honnêtes , justement parce qu'elles ne sont pas anonymes ,
laisser nous le droit de nous défendre , ou alors dites a ces gens TRES MALS INTENTIONNES , de , parler a visage découvert ,
j'ai essayé d'ecrire en français , en essayant d'être correct , et surtout , de ne pas faire de fautes ( ce qui m'etonnerait beaucoup ) pour certaines âmes sensibles , a l'ortographe ,
ce sont des erreurs de jeunesse , que j'essaye de corriger , petit a petit , en buvant un coup avec mes AMIS , de toute les régions de france et d ' ailleurs , merci
chtiteMarie13/08/2009 08:21
Ben ouais, l'élite elle est partie. Restent ches nuls dins note ginre. Infréquentapes!
Ch'est nous qu'in devrot s'artirer pour laîcher l'plache à tous ches académiquiens.
L'patois, lanque du peuple ?
maceju13/08/2009 11:10
bonjour marie , commint qu'té va bien ? té t'fais rare , mais j'té comprinds , surtout avec tes problêmes ed' connection , ché pas graf el principal ché qu'té pinses a nous , et vice versa , bonne continuation
ichi ed' pu ch' te nuit in est al pleuf ,
lena13/08/2009 13:37
allez ténez bon ché grâce à vous que j' viends su l' site , alors continuez dem parler d' min coin et in chti. j' vas vous annoncer unne nouvelle : aujourd 'hui cha fait 32 ans que chu mariée et un plus ché l' anniversaire d'un mes tiots infants i a 4 ans ; et pour ar vénir à tous ché idiots faites comme mi relativisés i a pire din la vie tant qui a pas d' maladie din l' famille ou d' mort
maceju13/08/2009 14:24
bin dis donc léna , té peux pas t'imaginer a que point et' réponse a m' fait plaijir , et a tous zautes aussi suremint
bon anniversaire ed' mariache , et bon anniversaire a tin tiot garchon ,
j'té fais in grosse baisse pour l'occasion
lena13/08/2009 20:38
merci Maurice et bonne soirée
cartouche14/08/2009 08:25
Bon anniversaire avec un tchiot peu d'artard
lena14/08/2009 10:53
merci Cartouche et bonne journée

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire