Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Webmaster à votre écoute
Sujet :Edy, quo qui est dev'nu tin site. Te dos ête fort trisse.
chtitemarie08/04/2009 10:14
Cha faijot d'jà un tiot momint qui avot des accrochaches ichi ou là. Ch'est comme cha d'pis eul début et ch'est comme su beaucoup eud liux d'ù qu'in jacasse. Ch'est la vie queque fos les gins parltent trop vite et pis i z'argrettent et eul paix elle arvient. Mais inne d'a qui gardtent des rancoeurs voire des blessures.
Mais d'pis queques timps, quand j'sus rintrée de m'crojière, ch'est pus cha. Ch'est West side Story. Foque qui minque eune belle histoire d'amour.
In dit qu’ch’est à cauje eud sujets qui fâchent, d'alcoolisme de l'nouvelle génération. Le genièfe coule d'pis l'début, ch'est normal pour des ch'tis et les sujets qui fâchent ch'est intimporel. Et pis d’pis l’timps, tout les sujets ont été traités, pour nin fâcher faut printe des sujets à l’ieau eud rosse.
Alors ch'est quo eul problème ?
A m'mote que les premiers su ch'site i z'ont vécu eune avinture formidape, inoubliape. Mais ch'est comme dins les coupes eul routine s'installe. L'amitié reste, au-delà du site, y a nin eu doute là d'sus et ch'est super. In s'réjouit pour eusses.
Mais ches pus réchents ? I z'occuptent eul terrain, i connaisstent pas ch'phénomène d'ujure du timps. Ch’timps est nin virtuel.
Y a queques vedettes, dins ches nouvieaux, des vraies personnalités. Les caïelles sont vites i les occuptent. Eul plaijir est ben préjent mais i paraît qu'in a perdu in qualité. Ch'est possipe mais in n'peut tout eud même pas in arriver à un système d'arcrut'mint pour intrer dins ch'site ?

T'in pinse quo Edy ? L'passé doit faire la Loi au préjent ? T’es pour un examen d’intrée ?

nanadette08/04/2009 15:54
si j'comprinds bien cha qu'té dis marie , y a des gins qui pinsent qu'y faut avoir des galons pour avoir l'drot d'parler chti et vénir sur ch'forum de chti org ?
mi j'pinse qu'in a l'drot d'pas ête d'accord avec chti qui vient d'parler sans pour autant avoir invie d'y sauter à la gorge , tout cha prind des proportions granguignolesques

" Je ne suis pas d'accord avec ce que vous dites mais je me battrai jusqu'à la mort pour que vous ayez le droit de le dire "

VOLTAIRE (in voilà un , qui savot ch'que voulot dire respect de l'opinion des autes )
chtitemarie08/04/2009 16:13
comme te dis.
cartouche08/04/2009 16:37
j'sus d'accord avec cha, c'est m'n'opinion et j'veux bin l'partager
ANDRE09/04/2009 11:33
Mi, j'sus épouvanté par tout c'quy s'passe sur ch'site in ch'momint
Y'a pas longtemps, j'me sus considéré comme insulté par un messache qu'un courageux anonyme avot laiché à m'n'intention sur l'livre d'or.
Comme ch'étot trop brillant pour êt' vraimint d'l'or, j'ai demindé à Eddy de l'supprimer... ch'étot min drot.
Eddy m'a répondu, et j'garderai pour mi l'teneur de c'qu'y m'a écrit.

J'troeuve aberrant par exemple qu'in profite du malheur d'chés italiens pour ar'ceummincher à faire de l'politique insultante.

In particulier, quand in mêle "ch'nain", à ch'te catastrophe. Ch'est pon li qu'y a été escouer ch'eulle terre in Italie,j'pinse !
Et je n'n'veux pon dire que ch'est li l'pu biau et l'pu fort, loin d'là mais faut pon tout mélanger et faire fu d'tout bos !

Et quand in dit que "tous cheux là" y restent dins lu résidences dorées, (ch'est pon l'terme exact utilisé,mais cha y arsanne fort), j'pinse simplemint qu'in n'peut pon diriger un pays, bien ou mal, ch'est suivant les idées d'chacun, (qu'y faut bien sûr respecter), j'pinse pon donc qu'in peut pas diriger un pays (bien ou mal) d'in d'sous d'ine toile de tente.

De plus, si on prind tous chés présidents qu'in a eu et dont les pu jones peut'tent se souv'nir, que cha soit de ch'ti qu'in ap'pelot Dieu... jusqu'à ch'ti qu'in appelle ch'nain.. (j'armarque seulmin à ch't'heure ch'phénomène d'décadence) y'in a pon UN, ou alors citez me l'le qui a fait du camping à l'occasion d'ine catastrophe in France...et y'in a eu...! hein !

In tout cas, ine confidence, quand même, Eddy y m'sanne prêt à freumer sin site, alors mettez des sourdines, les gars, pédale douce et tolérance sinon j'pinse que cha nous (et je m'compte din "nous") pind au nez comme un sifflet d'deux sous.

A moins, à moins.... ...que chés trublions y seuch'tent seul'mint invoyés par la concurrence pour nous faire sauter... et là y sont tout près d'réussir

Allez à +, j'continue à l'ire, j'espère ar'vénir un jour, et j'voudros bien que ch'site continue à vivre in attindant.
maceju09/04/2009 14:29
j'su tout a fait contre ech't'anonyme d'ech'life d'or , comme d'su n'importe que aute pache , mais de la a pinser qu'ya des TRUBLIONS
( j'ai deja intindu ech'mot la ) invoyés par un ennemi ya la aussi grammint ed'sous intindu , j'trouffe que el tiote remarque qui a été faîte par , ech' sais pu qui , d'su un president , al fra moins ed' bruit qu'ech'commentaire pas' d'seur
cartouche09/04/2009 14:36
Maceju viens à ch'comptoir j'va faire un café
maceju09/04/2009 14:51
j'arrif
chtitemarie09/04/2009 17:53
J'sus fort attristée par tout cha qui arrife su note site. Si in peut core dire Note site.
In peut qualifier les faits, les actes mais jamais qualifier les personnes.Qualifier eune personne ch'est la juger et eul pus souvint sins appel. D'ù ches rancunes éternelles.
J'préfère dire André te parles ben putôt qu'eu d'dire André ch'est un beau parleux.
Comme i vaut miux dire fais nin eul con putôt qu'tes un con.

Tout dins l'dintelle et cha cange tout.
cartouche09/04/2009 18:03
et si ch'est de l'dintelle ed'calais ch'est core miux
chtitemarie09/04/2009 18:42
Cartouche, core un sujet qui fâche. Là te fais d'eul peine à tous ches dintellières des autes coins de ch'Nord.
Intre nous j'aime ben, ches boulonnaisses, elles dovtent arrêter ches chauffes-souris dins leur coiffe ronte comme des crêpes.
cartouche09/04/2009 18:45
ainsi un jour eune paufe dintelière...et l'canchon alle dit pas ed'dù mais t'as raison y a d'aute coins dù qu'in fait de l' dentelle
webmaster09/04/2009 19:13
Cela ne s'arrange donc pas et s'est bien malheureux....

J'ai 2 possibilités:

1- Je ferme le forum

2- J'octroie des pouvoirs à des personnes qui désireraient modérer le site (je rajouterai les fonctionnalités pour).

Je n'arrive pas à savoir si le problème vient de quelques un (cas isolés) ou de clans.

S'il s'agit de cas isolés ce n'est pas difficile de traiter le problème : il suffit de banir et de surveiller les retour des personnes sous d'autres identités. Les repentis pourraient être pardonnés.

S'il s'agit de clans, il faudrait supprimer ceux qui ne respectent pas les règles du sites.

Je ne puis suivre le détail de ce qui ce dit ici, je ne puis que m'appuyer sur un nombre de personnes motivés, qui se respectent et sont d'accord sur les décisions à prendre concernant les parasites....

L'avenir de ce forum est entre vos mains.

Pouvez-vous me faire des propositions (par mail) ?
Qui est motivé pour faire quelque chose ?
Pouvez-vous me fournir des informations sur les groupes de personnes qui s'entendent et ceux qui parasitent le forum ?
Pouvez-vous me fournir les liens vers les messages qui ne respectent pas les règles du forum ?

Merci par avance
annesophie09/04/2009 21:45
Bonsoir Webmaster nan faut rien canger ej pinse qué c'est el cangemint ed saison qui joue les esprits vont s'apaiser In a tertous quére el site ej cros que personne veut el vire feurmer
Pascale10/04/2009 06:41
Cher webmaster

Désolée de ce qui arrive au forum

Je suis pour la nomination de modérateurs, les personnalités des anciens sont suffisamment différentes pour parvenir à une moyenne cohérente.

...mais j'ai une crainte pour l'avoir subie dans le passé sur le forum ,c'est la méthode qui consiste à ignorer celui dont on ne souhaite pas la présence et ça s'est insupportable à vivre.

Les adultes devraient être capables même si c'est avec leurs propres mots de dire ce qu'ils pensent sans s'étriper.(C'est pourquoi, moi même, j'ai changé parfois de pseudo , pour éviter un rejet systématique.....)

Pour moi, dans les forum, j'accepte tout le monde, la liberté d'expression est sacrée sauf dans 2 cas bien précis: agressivité déguisée et propos racistes, même si ces personnes ont le droit de dire car souvent, c'est inconscient, je trouve que j'ai aussi le droit de réponse et pas en privé car je ne mêle pas vie privée et vie virtuelle.(réponse sans agressivité bien entendu, juste dire son point de vue sans juger la personne.......même si c'est très difficile!)

Sur le forum, il y a des 'consommateurs', (besoin de parler d'eux) et des 'généreux', chacun a le droit de parole.
Je pense qu'un des progrès du XXIe siècle est justement de permettre à tous ceux qui n'avaient pas accès à l'expression de pouvoir le faire et vinguette.....que cha fait du bien!
Seulement, cela suppose qu'il y ait échange et écoute de celui qui n'est pas d'accord.
Min grand père m'a toudis dit:<< Y' a qu'les imbéciles qui changtent pas d'avis!>>

Longue vie à ce site! Car au moins in peut s'exprimer et se connaître en virtuel ou en vrai.
Pour moi c'est combattre l'individualisme tout azimut, et ça recrée la vie de famille élargie que l'on a pu connaître dins chés corons......

...et surtout meilleure sinté à tizaute.
minloute10/04/2009 22:12
bonjour tertousse, ché zanciens i m' connaissent mi ché minloute que j a été ichi sul' site durant eune paire d années avant d' partir créer un site ailleurs avec marie claire qu ale v'no aussi régulier'mint

certains i parlent du "bon vieux timps" j in faijo partie j' cro bin , mais faut dire qu in éto pas nombreux yavo loumarcel, batisse, camanette, laclo , mistinguette et bin sur andré sans oublier marie claire

j' a lu tout c'que tout l'monte i a écrit au d'sus j' diro que j' su d accord avec tout l'monte, ceux qui dissent que ch' forum cha a ni queue ni tiete inch' momint, qui faudro freumer l'site et pi aussi ceux qui dissent qui faudro un modérateur, mais aussi ceux qui dissent mais d'quel dro chti chi ou chtilale i modererote untel ou untel pretesque que chtichi so i tient des propos maltapropos ou alors un simpe délit d' sale gueule

mi j a connu aussi au temps qu in dijo ch' bon vieux timps sul' site, des momints ou y a eu des personnes qu in a considéré comme indésirappes , pas facile à viffe mais aussi d'quel dro mi j auro dro d' cité et pas elle sul' site ....

sul'site qu in a fait avec marie claire in a décidé dés l' début à pas avoir ed forum, pasque y a toudis un momint du qui faut faire el'police, la nature humaine ale est ainsi faite que les chtis i sont nin plus meilleux qu' les zautes , donc y a aussi tous les caractères qu in trouffe parmi nous .......

in a pas argrétté d' pas ouvrer un forum pasque meme in l interdisant i n a qui arrivottent à polémiquer , à occuper ch' terrain en biaisant l' essence meme du site qu in a fait , in a du freumer toute possibilité d écrire directement sul' site, in l a pas fait d' gaité d' coeur , mais in est sur comme cha d' pas avoir d' gros soucis à résoude, mais in s a ingagé moral'mint à invoyer un messache à tous ceux qui verrotent leu réponse non publiée sul' site

mais est ce la solution ? si y avo pas eu d' forum , j auro pas pu passer eune bonne soirée avec batisse qui éto déchindu in surprisse pas loin d 'em mason ....... à méditer
chtitemarie10/04/2009 22:40
Oui, miloute, les forums ch'est comme cha ... eul pire et eul meilleur.
Que faire comme dijot Lénine ?
cat6226010/04/2009 22:43
Bonsoir minloute.Comme partout y a des hauts et des bas,mais à attinte certains,ech'forum y étot miux avant.....avant quoi?
Si ch'étot si bien que cha,pourquoi y eu des coups ed gueule?pourquoi qui a des gins comme ti qui sont partis? à méditer aussi
cat6226010/04/2009 22:51
Comme a dit pascale,alle vient sus ch'site depuis 2006 et alle a cangé plusieurs coups de pseudos pasqu'alle s'sintot pon el'bienv'nue.....donc ch'est pon d'astheur?Si y faut commincher à trier chés gins,in n'a pon fini,pasqu'y a des momints in parle bien avec certaines personnes et queques fos pasque c'jour là y sont ed mauvaise humeur cha peut partir in vrille?ch'est comme dins la vie,y faut de l'tolérance
cartouche11/04/2009 07:54
Bon ayant été l'cible directe ou indirecte ed'certaines polémiques j'm'autorise à amener min grain ed'sel.
j'ai pas l'prétention ed'plaire à tertous mais y m'sonne que j'ai toudis fait preufe ed'tolérance face à chés attaques, alors que j'ai pas toudis été payé ed'retour. J'in fait pas eune colique pour autant, j'in veux à personne et 'accepte tout l'monte. Si tertous in in faisot autant sans rin prinde à coeur y arot pus ed'problème
chtitemarie11/04/2009 08:43
Ch'est vrai Cartouche, tin calme m'a impressionné. T'étos à côté d'eul cocote minute à mette d'l'eau frode su sin couverque. A c't'heure j'comprinds pourquo eum'mère faijot cha. Après i a mons d'pression quand in artire eul sifflet.
Ouf te t'as pas brûlé.
cartouche11/04/2009 09:36
t'as tout compris Marie

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:brac