Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :Ché fini !
myrianna24/06/2014 20:17
In n'a gros su la patate ichi s'soir in Italie mais bon .
Asteur pour mi ché ALLEZ FRANCE ej veux les vire in finale !!!
lena27/06/2014 21:59
Allé la France!!
Bonjour Myrianna
Mi j' te dirais j' préfére el rugby! moins ed cinéma et moins ed sous in jeu!
myrianna28/06/2014 16:45
Bonjour lena,

ouais j'ai ker aussi l'rugby mais iss'font gramint plus mau!

Ichi , ché 11 macaronis i sont arvénus , inn'a meme un à motié mordu ...
lena01/07/2014 22:04
bonjour Myrianna
cha sert à rien d' avoir les dints lonques si peuf'tent pas s'in servir!
ou alors i avot un tiot creux !
jules15/09/2014 08:01
vrai, qu'y dit in maugréant... aveuc un prénom comme cha alle peut nin êt'françaisse !
myrianna15/09/2014 09:50
Bonjour Jules

Ej sus Françaisse à 100% si j'ai un prénom parel ché à causs ed min père qui quand qu'ia été m'déclarer à la mairie y'a dit " Myrianne" comme chétot convenu avec m'mére et l'employée lui a dit : Oh c'est la troisiéme aujourd'hui de myrianne alors y'a dit bin non mettez y un "a" à la fin et cha a donnè myrianna , un prénom que je déteste et qui m'a toudis donné des problèmes mais comme in dit " le destin dans le nom...."
Bien cordialmint
lena15/09/2014 22:31
bonsoir tertous
j' viens à tin s'cours Myrianna, mi min prénom ch' est Héléna et tout cha pasque em grand-mère al avot un'n soeur qui s' app'lot Héléna.In rintrant ed sin traval a l' a voulu s' faire arcoffé un'n jatte ed jus d'ssus el gaz, pis a l' s' a indormie et du coup al est morte asphixiée. Donc dins el famile i s' avotent décidé que el 1ère pétite- fille a l' devot s' app'ler Héléna et cha à queu sur mi.
j' peux ett dire que pendant longtemps j' n' ai pas eu querre min prénom minme que quand j' ai queminché à sortir avec des garchons j' donnos un faux prénom;faut dire que mes copines i s' app'lottent Martine, Danielle, Véronique, Annie..que des prénoms courant.
Mais in vieillissant cha m'a passé et pis j' sus fière pasque quand in dit Héléna in sait tout suite ed qui in pale!
baisses
myrianna21/09/2014 11:06
Comme quo ché parints i d'vrottent faire attintion quand i cugissent un prénom...
à l'école inn'avot eunne qui s'applot Robe ed nom et Blanche ed prénom véridique!!

grosses besses à ti aussi lena

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
cette histoire ?
Eboulement au fond de la mine
Cafougnette est victive d'un éboulement au fond de la mine : il est prisonnier dans une galerie avec un camarade. - Té connos inne prière, ti ? - N...............
Accéder à l'histoire