Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :eune aronde fait ch'boin temps
flobart13/05/2014 23:57
bonjour tartous , pour vouzote aussi ch'est parel? avez vous érmarquez que ch'tanneye chés arondes (hirondelles) z'on du mau a s'montrer , ej'nin voé pon gramin , et vouzotes la bas in Italie et en bretagne ; ch'est l'méme sauce ??
allé adé mes gins
myrianna14/05/2014 08:58
Bonjour flobart et tertouss

Ché vrai in in vot ed moins in moins et pis surtout ché tits moniaux (ché piafs) in in vot pus du tout , y'a un viux chéne d'vint m'maison, bin y'a cha d'queques années , y'étot plein , chétot un plaigir l'matin d'les intintt piailler quand iss réveillottent et pis d'les vir s'involer tous insimp , ché fini tout cha , merci à l'homme et à ses produits chimiques, y'a gramint d'pies ichi par contre

Belle journée pleine d'solel , ej vous souhaite que ça seuche parel pour vous zautts
Bye bye
lena15/05/2014 16:08
bonjour vous autes 2
J' cros que mi j' ai encor' del chance pasque des tiots monieaux in Bretane in n' a core et quo que ché argréape el soir quand té minge déhors ed n' intinde que ches monieaux canter par compte j' ai pas fait attintion pour ches hirondelles j' vas raviser cha ed pus prêt.
Faut dire que comme in est putôt à l' campane j' leur mets des miettes ed pains dins min gardin.Mais des fos j' sus in colère après mes cats quand j' les vos attraper un monieau heureus'mint cha n' arrife pas souvint : i sont pas bête ches monieaux!
El matin in n' a souvint devant not' porte fenêtre des souris mortes là j' félicite mes cats.
Aujourd' hui i fait bieau j' vas vous laisser pour aller déhors in profiter .
Bonne fin ed journée tertous
flobart15/05/2014 21:13
bonsoér tertous, in dvisant des tiotes souris lena ; cha m'ramintufe eun'sequoé , un coup m'féme al a acaté chés tiotes boules aveuc des graines éd'dins et qu'on ahoque d'su un cleu pour qu'chés moniaux i vienne'té maquer ! ...adon chés moniaux i z'ont v'nus , mais in mingeant is faisoétes quer chés graines din l'hayure , et la ...... berdafe ! ch'est chés souris qui v'noétes maquer chés graines ; ohh pi in'avoait eune querque ed'souris , pi nouzotes os n'avoémes point d'cat ! qué conte !!!!!!!

allé a l'arvoyure mes gins !
andy2920/05/2014 19:47
Bonsoir les ch'ti, je bosse à la réalisation d'un sentier d'interprétation, vous savez, c'est des parcours entrecoupés de stations où des panneaux racontent une histoire pour sensibiliser au patrimoine.. J'aurais besoin de quelqu'un qui cause bien et vu vos textes, ça a l'air très bien. Pouvez m'aider?
myrianna20/05/2014 19:56
bonsoir andy29,
Bin té sais ej cros que Lena al fra l'affaire et qu'al va s'in donner à coeur joie..!
Bonne soirée
andy2920/05/2014 21:42
J'aurais donc dénicher la perle rare.. Merci myrianna. Je lui envoie un message.
adé & grazie
lena21/05/2014 18:30
Bonsoir Andy29
Myrianna al a parlé pour mi mais j' ni in veut pas et si j' peux t' aider j' sus d' accord
allé à un'n prochin'ne
andy2922/05/2014 09:31
As-tu une adresse mail que je t'explique le projet et te donne les textes?
Je te donne la mienne. soyez.frederic@voila.fr

lena18/06/2014 22:03
bosoir tertous
Flobart j' avos oublié de t' dire qu' à Morlaix in n' a pleins d' hirondelles surtout au d' zeurs dech port et que ch' est bieau quand i font leu balai aérien!

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:el
français:le, la
genre:art.
Accéder au glossaire