Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :coucou
lena08/05/2014 18:38
Bonjour tertous
que temps ed brin !ichi, in Bretane i bre'inne! enfin cha nous a pas fait peur à m' n' homme et pis mi d' aller quand minme faire un'n marche au lac ed Brennilis.
el légende dit que ch' lac i est fait avec des larmes ed Korrigans; Les monts d' Arrée sont pleins ed légendes .Dimanche avec mes tiots zinfants in est justemint allés s' prom'ner dins el chemin des Korrigans et quand in est arrivés à not' auto min tiot garchon qui a 5 ans i m' a dit :" mais Mamie on n' a pas vu les Korrigans!" alors j' y ai répondu qui zavottent fait trop ed bruit ch' est pour cha zétottent pas v'nus.
j' sais pus si j' vous l' ai déjà dit mais à mes heures perdues j' sus conteuse et que ch' est bieau quand ches tiots i vous ravissent avec des yeux émerveillés quand vous leur racontez un'n histoire!
allé bon viaduc à tertous
flobart08/05/2014 19:56
bonsoir tertous , ah bin si t'a quere chés contes , la ba in bretagne ch'est vrai qu'tes guerni , intre les monts d'arré din tin coin , pi en ile et vilaine ej'croé i a l'forêt d'broceliande ;
bref ....nin vla des contes ! lol
ichi étou a calais del pleufe tout l'journéye ; et in plus ed'cha gramin d'vint , du coup os avons été din chés magasins d'fleurs pour avoér des idées quante cha s'ra ch' boin temps ! allé bonne app a vouzotes mi étou j'vai souper

a l'arvoyure mes gins
myrianna09/05/2014 09:02
Bonjour mes gins,

Ah les légendes, j'adore cha mi , pas loin d'ichi aussi y'a un lac et au fond y'a tout un village qui a été recouvert et in dit qu'in intind incore sonner ché cloches ed l'égliss ed timps in timps ,( Nan flobart ché pas ch'trimblemeint ed terre qui les fait sonner) ej t'intinds dejà ti.
Lena ché quo des Korrigans??
Bon ej vas faire un tit tour ché einne bellissima journée aujourd'hui un peu pasceque y'a du solel et un peu pasceque m'n'homme y'é parti à Naples... que cha fait du bien ed s'artreuver tou seu.
Bonne journée tertouss..
lena12/05/2014 15:07
Bonjour vous autes 2
Myrianna: des Korrigans ch' est comme des lutins.
I zont in général granmint d'or ou pierres précieuzes et i viv'tent surtout dins les Monts d' Arrée ind'ssous el terre dins des cavernes.
i peufent faire du bien comme i peufent faire el mal. Dins certains coin ed Bretane in dit des Poulpiquets.
J' raconte aussi un'n histoire sur el carbon et des nains ch' est un conteur du Nord qui me l' a invoyée. El 1ère fos que j' l' ai racontée, i avot un ancien mineur du bas d' la France dins l' assistance
, i est v'nu em trouver après et i m' a dit que m' histoire a l' étot belle et que 5mn ed plus et i brayot.
Là t' es fière quand in dit cha ch' est que t' as bien raconté ett n' histoire.
bon j' vas vous laisser in disant qu' ichi i fait pas caud pour el saison intre el vint et pis ed timps in timps del pleufe.
adé mes gins.
myrianna12/05/2014 18:21
aaah ,bin ichi in dit des mafieux ..
Ché bien ed faire rever ché gins ,lena , ej sus sure ouais que té racontes bien
Bonne soirée

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous