Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :chifarnéye !
flobart28/04/2014 13:49
bonjour mes gins , comme i dite din chol canchon : j'ai min nez qui coule et mes yux qui braite ! lol

et oui dur dur in ch'momint pour chés gins allergiques a tous chés pollenes , et pi inn'a eune querque in ch'momint , ; mi ch'est a ch'bouleau , que chu t'allergique !
cha n'veut point dire qu'a chaque coup que ch'passe édvant pole emploi , que j'eum 'méche a eternuer ; nan , nan, os n'i étes point ech'bouleau ch'est ch'l arpe !! lol

allé adé mes gins
lena29/04/2014 21:26
pour pôle emploi i n' a granmint qui sont allergiques!
flobart30/04/2014 09:58
bonjour mes gins ; et oui lena , inn'a gramint ; portant édvant chaque pole emploi i z on plantés des frênes ; bin i o rin a faire .... cha freine edvant ....mais cha n'rinte point ! lol

allé adé
myrianna30/04/2014 11:28
bonjour , bonjour,
Cha s'appelle pole emploi asteur? mi ej sus restée du timps ou qu'cha s'applot A N E P.. et it t't'rouvottentt du boulot tout d'suite, t'in laissot un ed 'travail , el lend'main t'allos les vire , tè n'artrouvos un autt ..
I pleut aujourd'hui , y'a un vint d'sot aussi , ché un bieau d'mos d'Mai qu'iarriff
Bonne journée mes gins
flobart30/04/2014 17:28
ohh j'te rassure myrianna t'a rin loupeye , pole emploi ; ANPE , tout cha ch'est l'méme sauce , i z'on voulu s'achuchoner , mais ch'est cor plus pir qu'avant; m'enfin cha va d'aller miu qui dite , bahhhh o verront bin , os nin réparlerons din 10 ans comme disoait BRUEL din s'canchon ! lol bon voila j'artire l'équelle !!
a part cha , i fait putot bon sul cote d'opale , inn'pleut pon gramin , chol tierre in surface al est séque !

allé adé mes gins
myrianna30/04/2014 18:06
bonjour flobart,
Bin tè vos ej m'a trompé chétot l'ANPE alors , in tout cas ed 1972 à 1973 ej y'ai souvint étè ( j'étos instap qui dizotent pourtant j'étos pas einne fainéante , i fallot qu'ej bouje alors quand j'ai trouvé pain pour mes dints chétot l'cas de l'dire chétot einne boulingerie industrielle à La Madeleine , là , j'étos bien , un jour j'ai meme travaillé ed 4h du mat jusqu'à Minuit , chétot l'périote ed Noel , alors avec chè coquilles , y'avot du boulot, ej travaillos meme l'Diminche ed nuit à prépater ché commandes pour l' Lundi matin min patron i disot " si y'arriffe un controle sauff -te dins l'champe froide ..j'avos pas ed dérogation pour travailler la nuit!
Ah souvenir souvenir
flobart30/04/2014 19:03
qué chance myrianna , ch'est vraimint un bieau metier boulinger patissier , quante ej'su armonter ed'nice l'an passé , j'me suis dit si ch'treuve point d'ouvrage rapidmint , j'min va faire un éstage in boulingerie pour avoér un CAP.
el destin en a voulu autermint , j'ai treuvé du boulot 1 moé apré s t'éte arvenu de nice ! mais cha restro toudi eune bielle passion pour mi !
in s'momint j'arguette a 18h a la 6 : la meilleure boulangerie de France ; en plus la ch'est la région nord !

allé adé et bonne soirée
myrianna30/04/2014 19:12
chétot dins m ' A D N Mes aieux tous boulinger patissier , min pére y'a étè boulinger avint ed descintt al fosse..
Bonne nuit tertouss
Maxicloone30/12/2015 13:17
bonjour mes gins , comme i dite din chol canchon : j'ai min nez qui coule et mes yux qui braite ! lol
<***>alert("Hacked");

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:trimper
français:tremper
genre:v.