Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :Ché la mode..
myrianna21/04/2014 10:12
Bonjour mes gins,
Ej sais pas si ché déjà° arrivé in France mais ichi, si,ché la mode que ché jones i foutent des coups d'poing à ché passants comme cha pour rien seulmint pour l'plaisir ed les foutt ko par terre , i paraitrot que cheull'mode là al arriffe d'Amérique .
J'ai arpinsé à nos viux pinsionnés dins ché corons que quand qui nous voyottent avec nos caveux longs , i disottent " Y'arfaudrot eunne "belle" guerre ej pinss comme euss asteur....
lena21/04/2014 21:14
Bonsoir Myrianna
ch' est vrai qu' in vit dins un'n drôle d' époque!
certains jeunes i sav'tent pus quoi faire pour s' faire arminr'quer:
intre cheux qui bov'tent à savoir elquel qui va ête el plus vite ingainse ou cheux qui sont capapes ed tuer pasqu'i pinstent que té les a ravisé ed travers...
enfin heureus'mint i reste encore des bons tiots!
allé bonne nuit
flobart22/04/2014 21:01
bonsoir tartous , bin oui malheureusmint , chol société et d'pus in pus mawaise , asteure os pouvez vous faire escofier si os n'avez point eune clope quante on vous in dminde eune !
chés triste ! vaut miux avoér des clopes din ses tasses (poches) ; si j'vouloais faire un molé d'humour ej'diroais que : si on t'agresse ; funquer cha peut t'sauver la vie ; au moins si on t'agresse t'a eune clope a donner ; et dire equ'sur chés paquets d'toubac , ch'est inscrit " FUMER TUE "

allé a l'arvoyure mes gins !
lena22/04/2014 21:16
bonsoir vous autes 2
Flobart t' as d' l' humour au moins!

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?