Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :ch' est l' été in avanche
lena17/04/2014 18:16
Bonjour tertous
i fait caud comme in été d'ssus em terrasse j' ai 30°.
hier soir, avec em n' homme, après minger, in est allé ess s' prom'ner à Dourduff in mer ch' est in tiot port qui s'troufe à 10mn dem' maison et bin in se seraut cru in été: non seul'mint i faisot bieau mais à l' terrasse de ch' restaurant i avot in monde fou.
trop bieau pour que cha dur mais ch' est toudis cha ed pris .
ch' matin in écoutant un'n radio locale ed Morlaix j' ai gagné 2 plaches pour aller à" Age tendre et tête de bois "
el 17 mai à Morlaix ;em n'homme i veut pas v'nir alors j' vas demander à m' copine si a l' vaut v'nir avec mi.
bonne fin ed journée tertous avec el solel
myrianna17/04/2014 19:47
bonsoir lena
I fait caud ouais, ché l'été tè cros ? j'in sus pas sure..
Bin dis donc cha va t'rappler des soufnirs d'aller à age tendre et tete de bois , amuss te bien
Einne besse amiteuss
Bonne nuit
flobart17/04/2014 19:58
bonsoér tartous ; ichi étou i fait un bieau solé sul cote d'opale , bin que ch't aprème cha s'est voilé ; mais os avons ed'puis 15 jours largemint yeu note quota d'solé ; si j'osroais dir " cha minque d'ieau" . mais bon.... énn' parlons point trop fort s'week end , j'avoés decidé d'camucher des zu in chucolat ; pour chés margats , mais j'espere qu'chop'pleufe n'varo point tout gacher !

contint pour ti lena , pour tin espectaque equ'té va aller vir , té peux dire at'n homme qu'si i s'ramintuve pon d'chés paroles ed'canchons , i est point obligé d'canter ! lol

comme cha i vourro pététe aller avec tizote

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:chin
français:son
Accéder au glossaire