Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :cha s'passe in italie !
flobart15/04/2014 15:09
bonjour mes gins , j ai pinsé a tizote myrianna quante j ai intindu cha !
Berlusconi , i a été condanné a eune peine de travaux d'intérêt general ! ch'étoé cha ou d'el prison , i a cuji chés travaux ; adon ; i a vraimint eune justice après avoér semé l'brun , i va aller l'nettier !!

allé adé mes gins
myrianna15/04/2014 15:19
bonjour ,
Bin ouais , in est tous bien curieux ed vir commint qu'cha va spasser , tous ses gardes du corps , i vont l'attind pindint qui nettie ch'brin?? I va core arriver ass débiner comme y'a toudis fait ' ou s'ardonner pour malate...
Bon aprés midi
flobart15/04/2014 18:01
j'ai intindu eune vaque braire , !! din chol tardiole , probabe !
is disoéte qu'il alloé aller œuvrer dins eune mason d'artraités ! ahh si ch'est pon des mintiris , ch'est quand méme estrordinaire , adon , cha veudroait dir que ch't apote là , qui doé avoér 75 ans , ! eh bin i va s'occuper d'gins qui pour certains séront plus jon-nes equ'li !!

marche , marchez mes gins !!! i est quand méme estrordinaire ce Berlusconi !! lol

allé adé
myrianna15/04/2014 18:22
Tè sais quo flobart , bin i va faire sin show dins ché maisons ed retraite et profiter pour convaincre ché viux à voter pour li à ché prochaines élections ..
flobart15/04/2014 19:47
oué té l'a dit myrianna !! pi in ramindo d'cha i s'roé cor foutu d'organiser des soirées " bounga , bounga " !! lol

ermarque i a sécants artraités qu'cha n'leu déplairoétes pon des tiotes soirées !! lol

allé adé et bonne soirée
lena15/04/2014 21:33
bonsoir vous zautes 2
vous avez un'n drôle de justice quand minme in Italie!
Berlusconi i est condamné et i pourra quand minme encore ess s'présenter aux prochinnes élections.
Peut-ête que dins el maison ed retraite i a des vielles qui sont contintes que sa seuche Berlusconi qui s' occupe d' eux et si sa s'touve i n' aura un'n qui i f'ra du gringue!
el pauf' in va el plaindre! Les mains dins l' brin cha m' étonn'rot!
allé bonne nuit à tertous
myrianna16/04/2014 09:42
cha va i faire drole aprés avoir vu des tits cus ed 16 et 17 ans i sourire , i va vire echti d'ché mèmére asteur hihi
flobart16/04/2014 20:07
ohh oui cha va i faire tout drole , mais i est telmint fichelle ech't animal là , qui l'arrivroét cor a s'taper chés tiotes pouillettes d'infirmieres ou aides soignantes ; al'plache ed'chés méméres !
ahhh i s'adapte a tout ch'monste ed'gin la !! lol

allé adé et bonne soirée mes gins

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:imblaïer
français:encomber