Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :si t'as tin certif..
myrianna11/04/2014 12:23
t'auras un vélo qu'in nous disot , hier , j'ai vu sur m6 qu'asteur si t'as tin B A C avec mention , t'as l'drot à avoir 200 euros de l'banque si ché l'mention " trés bien " einne réduction sur ché voyaches si t'as l'mention " bien ". l'mention "assez bien" t'as quettcoss aussi.

A min certif , j'ai eu einne montre , je m'rappelle core , j'ai été l'acater avec min pére , y'avot payé 100Francs , al étot belle , min grand regret ché qu'al étot dins un bel étui beige qu'j'auros voulu aussi mais seulmint que d'ssus chétot écrit en lettres dorés "Souvenir de ma premiére communion" alors min pére y'a dit al vindeuss , , cha va aller comme çha Mademoiselle , al va l'mette tout 'd'suite à sin poignet... et ch'l'étui y'é resté ach'magasin...
Bonne journée mes gins
flobart11/04/2014 17:55
re bonjour mes gins ; ehh oui myrianna , ch"est l'vérité vrai qu'desfoé i a des imballache aussi bellot que ch'cadeau , la din tin cas ; ch'est vrai; seroait été bin d'avoér les 2 ; mais bon ..... t'a pas chob'boéte mais cha reste eune bielle histoire a raconter ! cha fait busier , qu'chés margats au momint d'noé , ou d'leu anniversaire i s'amus'té cor miu aveuc chol boéte qu'aveuc ech'cadeau ! lol

allé adé mes gins

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:ed'mander
français:demander
genre:v.