Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :i vont coper chés régions
flobart10/04/2014 17:00
bonjour tartous , bon bin voilà, ch'coup chi o n'i va tout droét ! ech'gouvernemint i va diviser per 2 chés régions !
adon , nous din ch'nord os z'in sortont point trop mal ; os recuperons la somme, l'aisne , jusqu'à la rin d'anormal ch'est la picardie , n'oblions pas qu'os dit souvint le ch'ti ou le patois , mais ch'est avint tout el langue picarde ! bon j'arprins l'pose ; i reste les ardennes , bin ch'est normal qui seucht'aveuc nouzote ; plutôt qu'aveuc chés lorrains ; ....qui euss vont éte aveuc chés alsaciens !

et ti lena ?? os allez avoér chés nantais ??
euss qui disoéte toudis equ'nantes ch'est l'bretagne ; bin lo i vont l'avoér , mais l'probléme ch'est d'savoér si rennes va rester capitale de region
allé adé mes gins ! pi ...n'vous faisez point d'bile , ch'est point cor éd'main qu'cha s'fro !
lena10/04/2014 17:16
Bonjour Flobart
in Bretane cha cangera pas granmint à part Nantes . et comme té dis qui s'ra el capitale: Rennes ou Nantes?
in tout cas nous ( el Finistère ) in s'ra toudis in bout ed ligne
flobart11/04/2014 12:01
bonjour tartous , bin oui ch'est sur lena , din ch'finistére tout au bout du bout t'a quand méme plus d'chance ed'rincontrer un porte containers qu'eune gin ; surtout in plein mois d' janvier battu par chés vints !! lol

bon a part cha , ichi a calais el solé i a du mau a monter l'bout d'sin musiau , mais o diroait qui va quand méme ess'saquer ! faut toudis un molé d'espoér aveuc el marée !

allé adé et bonn'app mes gins

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:armarquer
français:remarquer
genre:v.