Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :cha tremble , cha tremble...
myrianna08/04/2014 10:10
Bonjour tertouss,
Bin ouais , hier soir min lit i bougeot d'tous les cotés , , heureusmint qu'ej sus habituée asteur, cha fesot un bruit d'tonnerre chè cha qui fesot peur!
Y'a un bieau solel aujourd'hui , , ej va sortir m'promner , cha va m'armette ed mes émotions d'hier.
Bonne journée
flobart08/04/2014 12:07
bonjour tertous ; ech'lit qui bougeoét d'tous les cotés ! j'avoais pon pinsé tout d'suite a ch'trimblemint d'terre ! lol
ichi sul cote d'opale i fait un biau solé , mais i fait un vint a decorner chés tauraux d'camargue , ; j'avoé quere ed'dire cha quand j'restoé a la grande motte ; surtout que ch'vint la bas ,ch'est pon s'qui minque !
allé adé mes gins et bonn'app
myrianna08/04/2014 12:35
bin ouais flobart surtout qu'hier comme al a dit lena j'ai pas arreter d'm'invoyer in l'air...
flobart08/04/2014 14:04
ahh oué ch'etoé quand méme important, j'ai ravisé tf1 ,inn'ont dviser a chés info de 13h , l'épicentre i l'etoé din les alpes de hautes provence , i a eu un molé d'dégâts mais pon d'bléssés ; .... mi étou am'mason ém 'cayelle al barloquoé , mais ch'est mi a cause de ch'trimblemint, ch'est parch'que chés boujons d'cayelles issont berzillés ! lol

ej'rigole ; mais a chés infos i disoétes que i a déjo yeu un trimblemint d'terre a calais ; ! cor assez important

allé adé

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:peimme
français:pomme
genre:n.f.