Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :salut tertouss
myrianna07/04/2014 10:06
i fait bieau aujourd'hui , i fait meme caud.
Hier , j'ai passé m'n'après midi am ferniett à guetter ché avions passer, bin ouais ,j'ai vu un site duqu'un vot décoller et atterrir ché avions et quand i passent pas d'zeur ett maison , té peux savoir duqu'i vont .. ej n'ai vu passer un qu'iétot parti ed Londres et pis qui s'in allot à Ryad Cha faisot longtimps qu'ej je m' demindos du qui z'allottent quand j'les voyos passer asteur ej peux l'savoir ( merci minloute) vers 5 h inn'a un qu'iétot direct à Naples , nan j'ai pas raviser such'site nan nan ,in les intindot juer de l'mandoline..

in tout cas cha fait rever .Hier ej sus allée 2 fos à Constantine ( ché min plus grand désir), einne fos in partant d'Marseille , einne fos in partant d'Lyon) ché peut ett pour cha qu'ej sus matte aujourd'hui ,
Allez bonne journée mes gins
flobart07/04/2014 12:09
bonjour mes gins ; ehh myrianna a raviser comme cha chés aéroplanes , par hasard t'a pon vu el vol ed'la malaisia airline ?? lol , sinon prévient ches chinois et chés australiens qui cachte après ed'puis 3s'maines !
bon a part cha , i fait gris sul cote d'opale , mais inn'fait point froéd , ch'est toudi cha d'prin !
allé bonn'app a tartous ; adé
lena07/04/2014 17:08
Bonjour vous zautes 2
Alors comme cha Myrianna té t'invos in l' air in plus tout l' après-midi dis donc t' as une sacré santé! Faut dire té aidée avec un italien!
Nous aujourd'hui ch' est flotte!
Du coup ess soir j' vas faire del soupe aux porions avec des pétotes et des lardons.
In intindant j' sus dins les pap'rasses, comme cha fait pus ed 3 mos que j' sus in arrêt bin i m' ont mis in 1/2 trait'ment donc faut faire un tas ed papiers pour faire marcher ches zassurances
bonne fin d' après-m

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:juer
français:jouer
genre:v.