Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :pon ch'preum' d'avril !
flobart02/04/2014 12:36
bonjour tartous , bon bin vlo os sommes el 2 avril, os allons pouvoér er'dviser ,ar'babeller ; sans avoér les frousses , que s'que os racontons seuche'té prin pour des mintiries ! bref des pichons d'avril quoi !
méme ech'gouvernemint inn'a point oser hier ed'donner chol liste ed'chés nouviaux minisses !
que des imblayeux !!
a part cha i a moins d'solé , mais i fait toudis bon in s'croiroait au mois d'mai ;
allé adé et bonn'app mes gins
lena02/04/2014 18:04
Bonsoir Flobart et Myrianna
Ech temps i est drôle: i fait lourd mais par momint cha s' couve!
Alors j' vos que té n' as bien profité à la mer! T' as raison ch' est toudis cha ed pris!
Et Myrianna t' arrives mieux à bouger?J' espère que t' n' homme i arsen'ne un tiot peu à Mike Brant, pass'que vu commint qu' té pinse à Mike, mime après tout ch' temps là!
Alors mi quand j' avos 14-15 ans ch' étot Patrick Juvet que j' avos querre. Si bien que j' sortos pus tôt avec des garchons : grand, blond avec des yeux bleus.Em n' homme i est grand, i a des yeux bleus mais i étot châtain clair ( mais question caveux i n' a pus autant! )Enfin vu notre âge ch' est vrai qu' in va vers el moins bieau!
Bon j' vas vous laisser pour aujourd' hui. Bonne fin ed journée
myrianna02/04/2014 19:41
bonsoir zautts 2

flobart t'as vu la Royale al est arvenue hihihi

Cha va miu ,lena , j'arriffe à bouger , bin té vos ej vas dire un secret , j'avos un homme ed 1972 à 1977 bin chétot l'sosie d'Mike Brant (j'étos core in France , mais souffrir ed jalousie comme j'ai souffert je l'souhaite à personne, inn'avot toudis eunne pour essayer d 'me l'printt ( inn'a une qu'ia réussi...!)alors ej sus partie loin! mais j'y pinss core ( j'ai su qu'iétot mort aussi assez jeune)
Patrick Jouvet i cantot Où sont les femmes?
Bonne soirée
Einne grosse bess

flobart02/04/2014 20:47
et oui myrianna , la Royale ar'venue ; al' va pététe s'racamiller aveuc ech'président , !! arrien d'tableau , i minque pu que DSK ; et la , i a qu'eune cosse qui iro miux en France , ch'est ..... el vente ed'chés magasines pipoles ! lol
allé boéne soirée !
maceju03/04/2014 10:52
salut mes gins , un tiot coucou a léna et a myranna ,

salut flobart , cha s'rot ti pas un nom d'batieau cha
myrianna03/04/2014 14:32
Bonjour mes gins,
et surtout un gros gros coucou à maceju.
I fait pas trop bieau aujourd'hui mais bon in fait avec hein!
Flobart , té cros qu'Ségolène al y'a pardonné ??

Bon ej m'in va faire un tiot peu d'sieste
A plus
flobart03/04/2014 15:08
bonjour mes gins ; et oui maceju , bien vu, ch'est chés batiaux del cote d'opale , aveuc un fond plat pour povoér s'echouer facilmint su s'sape a marée basse ! inn' in resse pu gramin asteure quéques uns du coté d'audressel ; wissant .
bin oui oui , myrianna qu'al i a pardonné "chénogléne" , el pouvoér , ch'est séducteur , hein !
quante ech'co i cante , "chénogléne " a s'raméne ! lol

allé adé mes gins
lena03/04/2014 17:39
Bonjour tertous et surtout à Maceju, continte ed t' arvire à ch' comptoir.
El pouvoir et el pognon y a que cha ed vrai pour attirer ches femmes!
Ch' est leus zinfants qui dotent ête contints ed vire leus parints si près l' un ed l' aute.
Myrianna Patrick Juvet quand j' avos 14 ans i cantot: "Rappelles toi minette " et pis avec em copine in s' maquillot comme li avec des paillettes sur note figure. Ch' étot l' bon temps du qu' in n' avot aucun souci .
Comme dit un'n certaine canchon: "Ma jeunesse fout l' can..."
Allé bonne fin ed journée, mi j' vas à l' piscine avec em copine
myrianna03/04/2014 20:01
bonsoir tertouss

lena . ché toudis l'meme copine qui va avec ti al piscine? pis core avec des paillettes
l'Jeunesse al fout l'can ché vrai , mais que de beaux souvenirs qu'in a l'soir avant ed s'indormir , et cha personne ne peut nous les enlever.....
el pouvoir et ch'pognon cha attire ché femmes ché vrai , mais in dit aussi ( pour ché hommes) qu'un poil ed c.. cha peut tirer eunne charrue...
Bonne nuit mes gins
einne besse amiteuss a tertouss
lena04/04/2014 17:24
Nan Myrianna ch' est pus el minme copine. Du temps ed Patrick Juvet J' étos core dins el Pas-d'-Calais. Mais comme té dis cha nous fait des bieaux souv'nirs!
Ichi in Bretane in dit :"la liche et la loche y a que ça de vrai!"cha veut dire que boire un coup et pis "baiser" y que cha ed vrai!
Bonne fin ed journée

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:compane
français:compagne
genre:n.f.