Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :el mercredi aussi i y a du solel
lena26/03/2014 17:22
Bonjour tertous
j' vous rassure cha va mieux, ch' est comme el temps.
J' vas minme à l' piscine ett t' à l' heure avec em copine:
cours d' aquagym et in finit par el jaccuzi ( que cha fait du bien )
là j' accoute Sonny and Cher d'ssus Deezer.
J' veux pas faire ed pub mais ch' est in bon site du que té trouffes toute sorte ed musique, mais vous devez connaîte.
allé bonne fin ed journée
flobart26/03/2014 18:11
salut lena chacun sin tour lundi ch'etoé mizote qui avoé ech'solé et aujord'hui ch'est tizote , contint ed'savoér equ'tin dos cha va miux ; pu d'peur que d'mau ! mais ch'est point drole quante cha arrife !
mi étou j'a quere d'aller al piscine pour faire des longueurs !
a propos deezer t'es inscrite ed'sur el site ????, car mi avant j'i alloé et dés qu'ta acouté 2 ou 3 canchons ,cha coupoé et i disoéte qu'i falloé que j'minscrich' , alorss cha fait bin 2 ans qu'j i a pas été !

allé adé et bonne soirée
myrianna26/03/2014 20:06
bonsoir mes gins,
Mi aussi , sus continte que té vas miux lena, inch'momint j'ai min nerf sciatique qui est coincé cha fait un mau d'quien , que brin!!! j'ai ravisé sur internet commint faire passer cheulle douleur , jai monté sur un dictionnaire et j'ai fait barloqué m'gampe 50 fos comme j'ai lu , cha va un tit peu miu , faut pas m'parler d'aller à mon de ch'toubib pasque ej sus comme min père qui disot toudis " derriére un baudet et d'vint un toubib faut toudis s 'méfier"
Ichi , i pleut et pis y'ar fait frod pfff
A'dmain mes braffs
Bonne nuit
flobart26/03/2014 20:52
t'a du mau a tin nerf ASIATIQUE comme diroé nénésse ; ehh bin faut minger chinois !! lol
su ches boénnes paroles , j'vous souhaite eune boéne soirée mes gins
flobart27/03/2014 09:53
bonjour tartous ,ej'viens d'faire eune goutte ed'jus ch'ti qui nin veut qui s'serte ,qui foaiche comme as'mason !
a part cha su'l cote d'opale inn'fait point trop mauvais ; un molé d'solé , pon d'vint , bon bin voila ej'va r'torner gratter, .. nan , nan, point d'bistoule , fait point froéd assez ! lol
allé adé
lena27/03/2014 18:31
Bonsoir vous zautes 2
Pour Deezer ch' est avec em Box orange que j' ai 10h d' écoute gratuite.
Myrianna j' sais que ch' est un'n siatique cha fait ed maut. Si té peux va à l' piscine cha fait du bien.ch' est min kiné qui dit que dès que t' as des problinmes à tin dos el piscine ch' est bon .
viv'mint l' été qu' in peuche aller à la mer!
ess soir j' fais du pâté d' berniques avec des frites
allé bonne fin journée
myrianna27/03/2014 20:06
bonsoir tizautts
lena pour aller al piscine faudro d'abord que j'arriff à descintt d'min lit , ej dos m'rouler in boule pour y'arriver , ej mets un quart d'heure pour y'arriver et pis un plus quand t'as un loustique ed mari qui t'fait rigoler ...surtout quand t'as invie d'alle aux toilettes ché pas marrant!!
10 h d'écoute gratis wauuuuuu mike brant mike brant mike brant
Bisous
lena28/03/2014 11:19
bonjour Myrianna
ah ouais faut quand minme pouvoir bouger pour aller àl' piscine
là t' as pu qu' à attinte que cha passe, bon courache et surtout arposes te bien in écoutant Mike Brant
bonne journée mi j' vas à Brest ch' t' après-m arquerre min garchon à l' école
flobart28/03/2014 13:39
bonjour tartous ; j'espere qu'os avez comme mi sul cote d'opale un bieau solé , et eune courbe des températures qui grimp'te , a faire palir chol courbe du chomache !! lol
un molé d'caleure ch'est toudis boin pour pour ceusse qui o du mau a lu dos ; in tout cas cha n'peut pon faire ed'mal !!
allé adé

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
cette histoire ?
Le progrès
Cafougnette discute au comptoir : -Que vie qu'in mène, à ch't'heure ! Té t'rinds compte, ches Américains i z'ont marché sur el'lune ! In invot des f...............
Accéder à l'histoire