Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :sale temps pou chés votaches
flobart21/03/2014 12:59
bonjour tartous , ehh oui i drache , i drache des tracts politique din nos boites a lette , inn'a a houle ; eune querque , et in ramindo d'cha el confiance qu'os accordons a chés politiques , ch'est comme ch'est températures ch'est prochains jours , ch'est en baisse !! tizotes myrianna tu tin fou ti ; tu n'votes point en Italie ! qué chance equ'ta !! lol

allé adé
myrianna21/03/2014 13:52
Bonjour mes gins,

Bin té vos Flobart i faut qu'té votes un qu'ia pas d'moto et qu' ia pas caire ché croissants...
Non , nous in vote pas ichi ed toute façon ché toudis l' mafia qu'ia les mains sur tout !
I fait bon aujourd'hui , y'a un bieau solel .
Ej prépare un tiot peu d'caffè heinn!

lena21/03/2014 17:16
bonjour vous zautes 2
in Bretane in a un bieau solel, in a eu del pleuffe mais que pindant el nuit cha ch' est bien!
té sais Flobart pour cheux qu' un vote mi j' dis que ch' est magouille et companie!
tous les minmes quand i sont au pouvoir :i n' a que pour ches gros pas pour ches ouvriers :t' as qu' à bosser et pis payer!
mais bon faut quand minme voter
allé bonne fin ed journée à vous zautes 2
flobart21/03/2014 18:18
ohhh oui os marchons d'su la téte mes pauves gins , hier au vrépe j'ai ravisé un erportache , bin os m'crorez so qu'os voulez a coté de lorient , i a un titiot café d'villache i sa fait ardressé fiscalment , pour cause ? bin ch'est un café ou chés clients i raméne 'té chés verres et chés jattes , bin ch'cabartier al'a du payer 9000 euros , pour cause ed'travail dissimulé ! os vivons eune drole d'époque !
allé adé
flobart22/03/2014 12:41
bonjour tertous ; bon bin vlo l'wouiquéne qui pointe el bout d'sin musiau , vu qu'el sam'di j'oeufe jusqu'à midi pi apres j'ai l'droé d'joquer ! pitit programme ed'prévu intre 2 draches ; os allons rouler, choler dira t on du coté d'boulogne ; pi surtoute os roulrons pou z' élections ; j'a intindu hier a z' informations ; qu'i a des gins pour gagner du temps qui mette leu bultin din l'invloppe sans passer din l'isoloir !
qué vie ; chés gins n'prenne'té vraimint pu l'temps de rin

allé adé

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:collèque
français:collègue