Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :chol nature s'écanille
flobart11/03/2014 20:05
bonjour tertous , ehh oui ch'est biau d'avoér des températures ed'join ,mais ch'est qui va déjo falloér saquer chot 'tondeusse pour coper ch'gazon !
bin nin vlo d'un aute ! non deune pipe !!
et pourquoi pas foaire ech'sapin d'noé in juillet ??!!
el monde i d'vient débistraque !
allé adé mes gins !
flobart13/03/2014 20:50
bonsoir tertous , alors les guernoules on fait bizir chés gambettes , !! bin os avez raison profitez bin , ichi a calais point d'coup d'solé en vue , des intrées maritimes ed'puis 2 jours , et surtout i caille des meules ; guerre plus ed' 9 °!
oui , oui ...a l ombre lol

allé adé mes gins
myrianna14/03/2014 10:43
Bonjour,
Ichi i fait caud
In a profité pour arblanchir ché murs, bin ouais in tapisse pas in Italie in blanchit....au début qu'ej sus arrivée ichi cha m'fezot drole, cha m'fezot pinser à min pére quand qui blanchissot ch' poulailler al chaux ,asteur ej me sus habituée ché meme plus sain qu'ej diros.
Bon à plus ej vas profiter de ch'bieau soleil

lena14/03/2014 18:53
bonsoir vous zautes 2
Flobart t' es foutu pour vire des gambettes à l' air, ichi aussi cha caille!
que temps que del brume i disent que ch' est el pollution!
pourtant ichi in est habitué à l' brume ed mer mais là cha queminche à êtes long surtout que ch'est les vacances ed ches tiots;
enfin in est obligé ed faire avec faut ess consoler : i pleut pas!
aller bonne soirée à vous 2
flobart14/03/2014 20:35
bonsoér mes gins ! t'a raison lena i a mi d'polution en bretagne, ch'est del brume ou un mécant brouillard ,tour est il que cha n'se léve point , ech'gazon i resse fraique tout l'journeye impossipe ed'tonde ; bahhhh cha iro miux n'main .
un jour comme cha un jour autremin cha fait 2 jours ed'passéye !! lol
ahh myrianna mi aussi j'blanchi , mais pon chés murs ......
ch'est mes caveux qui blanchiss'te !! lol

allé adé bonne soirée
lena15/03/2014 18:51
bonsoir mes gins
cha y est in a eu du solel du coup j' ai séqui min linche déhors, j' ai taillé un tiot peu mes aïüres j' ai minme bu un'n goutte ed jus déhors avec em n' homme.
que cha fait du bien!
ast'heure j' vas aller faire à minger pass'que min garchon va bétôt arriver d' sin match ed rugby.Comme ch' est un première linge (17 ans: 1m85 et 120kg ) i li faut 3 jueurs avant d' arriver à l' arrêter quand i va marquer un essai.
ch' est min tiot dernier! ( rire mi j' mesure 1m55 )
allé bonne soirée à vous zautes 2

myrianna15/03/2014 20:07
bonsoir,
Vindiousse Lena ché un rutt d'malabar tin tiot dernier . Té n'as fait gramint comme cha???
Ichi cha été eune belle journée pleine ed solel , ché vrai qu'cha fait du bien
in ch'momint ej sus toudis in train ed canter l'canchon d' ché carnavaleux ed Dunkerque qu'ej vos tous les soirs ach'journal tèlévisé du Nord Pas d'calais --- Trousse quéquette monte à baudet , leff ett quémiche in verra tin sifflet.
Bonne nuit mes gins
Trousse quéquette monte à baudet........
lena16/03/2014 17:07
bonjour Myrianna
j' n' ai eu 4 d' enfants : un'n file et 3 garchons et ch'est el dernier el pus costaud mais ch' est pas avec li que t' auras des histoires au contraire minme au rugby ch' est li qui calme ses coéquipiers;
un plus ch' est un'n vrai amusette toudis à faire rire les zautes.
comme canchon t' es connos pas:
frotte ett boudin'ne contre el miinne Philomiine
allé j' vas préparer ess valise à min tiot (rire) pasque ess soir i arpart in pinsion
quand i est pas là ch' est calme faut les vire li pis et m' nhomme toudis à s' taquiner et à rigoler
myrianna16/03/2014 17:51
bonjour tertouss,

Bin si lena qu'ej connos l'canchon : Ajoucte , arlieffte, frotte ed boudaine Piloméne contt eul mienne!
Cha va bétot ett les vacances ed Paques , té vas les ravoir at'baraque tertouss pitits et grands.
Aujourd'hui y'a fait caud , j'ai été faire un tour au marché aux puces mais j'a rien treuvé qui m'intéressot.
Rooooo bin j'ai vu sur internet eunne vente aux enchéres à Paris , i vindottent ché affaires à Mike Brant (min grand amour ed toujours) , si j'avos pus y'aller ej cros qu'ej sros arvenue carquée comme un baudet Y'avot meme sin tit ourson ed peluche qu'iavot toudis sur li, j'ai d'mindé à m'n'homme si j'pouvos rinchérir sur internet , y'a pas voulu pfffffffffff!

Bon allez bonne soirée .
flobart17/03/2014 14:01
bonjour tartous ! ambiance carnaval .... tiens vla gégéne , vla gégéne qui s'raméne .....
ahh bin vlo un lundi qui cominche en canchon , cha va m'ardonner un molé d'courache pour finir ed'tonde min gazon ct'apréme !!
j'espere qui n'va point dracher ! qui saura , qui saura me dire ! comme diroé mike brant

allé adé mes gins
lena18/03/2014 10:33
Bonjour vous zautes 2
eh ouais Mike Brant ch' étot un bieau garchon et comme i cantot bien !
que malheur ed mourir si jeune !
mi aussi j' l' avos querre !
allé un tit coup d' Mike Brant à fond et in sint toute suite pus jeune
bonne journée
flobart18/03/2014 12:25
allé un tit coup d' Mike Brant à fond et in sint toute suite pus jeune

oué t'a raison lena , tiens d'ailleurs cha m'fait pinsser que j'doé canger mes farniétes ess' t année !! lol ; mdrrrrr

ahhh bin faut rigoler ! allé adé et bonn'app
myrianna18/03/2014 12:49
Té vas vire flobart té vas attrapper min poing su tin nez ti !!!
Bonjour mes gins

Mi, j'ai l'sonnerie ed Mike su min portape ...cha fait : et et toi que fais tu sans moi , et et toi parle moi de toi , des fos j'oublie ed répontt , je laisse canter.pis y'a s'photo qui clignote .
Bonne app
ej vas écouter Mike tiens, comme té dis lena in ferme ses yux et in s'artreuff toute jeune et belle .

flobart18/03/2014 20:04
lol , alé pon mal chélale , ch'est pon laisse moi t'aimer, ch'est plutôt " laisse moi sonner " lol

ej't ai jamais dit myrianna mais a chaque coup qu'on dvise a propos de mike brant , ej'déclaque toudis ma blague pourite , mais j'la quere chélale ; la v'là :

ch"est mike brante qui va au med'sin ; et i dit a ch'docteur ;
-docteur ,docteur , faisé quetchose pour mi j'a du mau am'panche
(el docteur) et cha vous z'a pris quand ???
et la mike brant i s'dessaque de s'cayelle i grimpe éd'sus , et aveuc ess'belle voix chantonnante i li dit
CHA MA PRI HIER ? LA LA LA LA HA HAAAA
alé pon mal heinnnn
allé boénne soiréé
flobart19/03/2014 21:00
bonsoir tertous , proufitez bin del caleur én'main , car a partir de sam"di cha va bien baisser , pi lundi timpe au matin os risquons d'avoér el piquette
allé adé bonne soirée
lena19/03/2014 21:21
bonsoir vous zautes 2
t'es un sacré Flobart! Paufe Myrianna quo qu' al' va dire!
in Bretane ch' est à partir ed vendredi qui paraît que cha va canger.
allé bonne nuit tertous
myrianna20/03/2014 10:00
bin ej dis qu'ché pas possipp ed massacrer les canchons ed min grand amour comme cha!!!!!

Cha m'a pris hier lalala je viens vers toi lalala cha m'a pris hier je resterai prés de toi (prés du chiotte)

Bonne journée mes gins
lena20/03/2014 10:15
bonjour vous zautes 2
cha va pas Myrianna si ti aussi t' es ti mets!
Mike i dot s' artourner dins ess tompe!
myrianna20/03/2014 10:44
Bonjour lena et pis tertouss

J'ai s'photo sul m'tape de nuit , ej viens di donner eunne besse pour m'faire pardonner ...
I fait bon aujourd'hui , ché l'printemps , ej vas faire un tit tour parmi les fleurs qui bourgeonnent , les petits oiseaux qui chantent , la riviere qui murmure, le facteur qui s'envole , cha y'è jai donné un baiser à Mike j'arsus toute amoureuss!
flobart20/03/2014 15:34
bonjour mes gins; os avons bin rigolé 'd'sus mike brante, mais ch'est bin connu qui aime bin chati bien ; pi mine de rien chol pitite carabistoule sur mike brante j'el connoé ed'puis 1988 , ch'etoé a l'epoque sur europe 1, i avoé jean roucasse , qui f'soé eune émission cha s'apploé les roucassries ;
bon a part cha grand solé a calais , faut proufitez énn'main ch'est pus l'méme canchon ; pour ti lena in bretagne , probabe equ'vers 17h t'éro eune tiote pleufe d'sus t'cawoéte !!! lol

allé adé
lena20/03/2014 18:11
pour l' instant pas d' pleufe mais cha souffe

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:bambé