Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :carnavaleux
flobart04/03/2014 13:49
bonjour mes gins, et oui ch'est d'saison , des couleurs tout partout din chés rues , et qué plaisir ed'vir chés margats prinde gout a avoér leu plus bieau deguismint , pour aller choler din chés rues, et in plus aujord'hui inn'drache point ! i fait un bieau solé sur calais !

allé adé
myrianna05/03/2014 10:44
Bonjour,

Hier , j'ai vu ach'régional du Nord Pas de Calais ché seringeux qui t'aspergent d'ieau , ché pas fort sympatique cha , i z'ont dit l'ville mais je''m' rappelle pus du. Apres i z'ont fait vire les Gils ed Binches , ej savos pas qui z'avottent pas l'drot d's'assir quoque avce tout ch'barda qui z'ont sur euss in peut comprint et pis pas l'drot d'ett souls non pus ...
Ichi , i font des batailles d'oranches , y'a des bonhommes sur eun charrue qui t'tirent des oranches dins t'guiff , in fin d'compte vaut miu rincontrer un seringeu .
Bonne journée
flobart05/03/2014 14:34
oué j'l ai vu chés seringueux , ch'est vrai qu'ch'est dégueulasse qui foaich'té cha a des gins qui on des papiers ou del' nourritures , faut pas brader quand même !
pour chol tradition des oranges , finalmint t'archeu eune orange su t'guiffe et tu qués din chés peumes !! lol

allé adé
lena05/03/2014 18:23
cha y est mes tiots sont arpartis du coup j' ai el temps d' vénir vous dire bonjour
ichi i fait un solel magnifique j' avos 19° dins m' voiture du coup
j' ai bu min thé à 4h d'ssus em terrasse
que cha fait du bien après tout l' flotte qu' in a eu mais pour combien temps?
pour ches carnavaleux ch' est mieux quand i fait bieau!
allé bonne fin ed journée
flobart05/03/2014 19:52
vinguette ; lena 19 din t'carette am'n idéye equ'ta laisser l'cauffache ! lol
bahhh ch'plaisante va !! faut rigoler din s'monde ed'cinglé !
in tout cas comme té dit ch'est merité , un molé d'solé car os avez été servi en bretagne , faut laisser sequir ech'gazon avant d'pinser a chop'premiere tonte , car asteure cha pousse et pas qu'un peu !
allé bonne soirée a tertous

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:moule
français:mal dégourdi, passif
genre:adj.