Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :chés gvaux d'traits
flobart25/02/2014 19:24
bonjour tertous , ahh bin ch'est eune belle recompense, VICTOIRE , non seulmint ch'est eune victoire pour ech'bidet , mais in plus ch'est vraimint sin tiot non ; al a fini premiere au concour ed'chés gvaux d'traits a paris a ch'salon d'ches cinsiers !
voila , bonne journée mes gins ; adé
lena26/02/2014 19:21
bonsoir Flobart
ch' est pas si dins el Pas-d'-Calais ch' est comme in Bretane mais i a ed pus zin pus ed bidets dins ch' est camps.
flobart26/02/2014 19:32
bonsoir lena, en s'momint ej'sais pon si y'a plus ed'bidets din chés camps ou ches patures , mais tout comme en bretagne ; i a gramin d'ieau din ch'est patures !! lol

plus serieusmint ,ej'ravise chés infos locale " 59,62" et i dite qui a ed'puis quéques années un molé plus ed'naissance du bidet d'trait boulonnais ! et in plus chés bidets is serv'té din d'aute régions que ch'nord , par exempe pour chés forets des Vosges ou jura , ou alors pour œuvrer din chés vignobles ; bref ches des bidets d'traits ..tres ,tres d'mindés!
lol allé adé bonne soirée
lena27/02/2014 17:39
Bonjour Flobart
ichi ch' est des bidets ed courses ch'est el folie.mes voisins i n' ont 2; l' aute voisin i n' a aussi 2 mais ch' est des bidets ed traits; rien qu' au tour ed nous i n' a au moins 8.
mi j' cache des biquettes naines pour min garchon qui a acaté une maison avec 4 000m carré ed terrain .
j' cros qu' à partir de soir in est arparti pour del tempête, in est in viligence oranche; cha queminche à faire granmint , in n' a marre!
allé bonne soirée
myrianna27/02/2014 18:40
Bonsoir mes gins
Léna tè pourros faire des lasagnes alors...

Bonne soirée , in m'appelle pour l'apéro
flobart27/02/2014 19:49
bonsoir tertous, ahh tu m'etnnes lena equ'tin fiu i cache des maguettes , aveuc 4000 metre carré , am"mote equ'ch'est miux qu'eune tondeusse !!! lol

adé bonne soirée
lena28/02/2014 17:26
ouais Myrianna j' pourros faire des lasagnes; mais que ch' est bon un steak ed bidet cru! cha m' rappelle em jeunesse: tous les mercredis em mère a l' allot n' aquater à ch' marqué et in mingeot cha avec des frites et un'n salade que ch' étot bon!
ouais Flobart ch' est pour cha qui cachetent des biquettes

myrianna28/02/2014 19:50
soir mes gins,
lena, m'mére al m'a fait du bifteck ed'bidet l'semaine que j'devos passer min certificat d'ètudes , , tous les jours à midi j'avos cha dins m'n'assiette meme que min pére i y'a dit "si a l'a pon sin certificat al pourra toudis aller trainer ch'corbillard à mon Foulon ..(chè pompes funébres ed Marles) m'mére al y'a artourné einne paire d'yu ej te dis pas !
Bonne nuit tertouss
flobart28/02/2014 20:02
lol;;;;;; j'espere equ'té la yeu tin certificat myrianna ; sinon am'mote equ'ch'etoé pététe du bœuf al'plache du bidet ! lol
bonne soirée mes gins
myrianna01/03/2014 10:26
bin ouais flobart ej l'ai eu, cha m'a pas servi à grand coss mais bon.

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:rafraîquir
français:rafraîchir
genre:v.
Accéder au glossaire