Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :sochi ch'est fini
flobart22/02/2014 10:54
bonjour tertous ; vlo ch'week end qui s'aboule, un molé d'repos cha s'ro l'bienvenue ! a part cha am'mote equ'ches jux olympique i z'arrive' t'a leu fin os avons yeu 15 medales , ch'est pas mal , chés hollandais issont bins classés aussi, ch'est tout a leurs honneurs d'éte aussi boin au sports d'hiver din ch'plat pays !!

allé adé , bonne journée
myrianna23/02/2014 10:21
Bonjour flobart
Bon week end
I fait caud aujourd'hui, ché l'printemps qu'iarriff, in arvit
flobart07/03/2014 20:00
bonjour tertous , ehh bin nan !! sochi ch'est pon cor fini , j avoés oblié chés affligés, qué mérite qui z ont chés gins là , i faut treuver ch'courage d'ardresser chol pente quanq i t'arrife eune sequoé parel ! a chés actualitées l'aute coup y'avoé eune gins qui disoé , i a pon 3 solution ,inn'a qu'deuw , quante cha t'arrife eune chose parel : seuche t'armonte chol pente tout d'suite , ou alors tu qués dins eune déprime pon possipe , et pi tu t'en r'mettro jamais
allé adé
lena10/03/2014 18:46
bonjour vous zautes 2
mi j' dis qui zont du mérite ches affigés et qu' in n' in parle pas assez par rapport aux autes
flobart10/03/2014 19:29
bonsoir mes gins ; in tout cas j'pinse qu'o z'éront gramint plus ed'médal in or par raport a chés valides , car aveuc marie pochet os n'avons d'ja 2 !
tiens lena j'a pinsé a tizote l'aute coup en lisant la presse local (calais) . is disoétes qui avoé eune feme qu"al a accouchée toute seul din chol rue , des passants lui ont apportés un molé d'ayude (aide) en applant chés pompiers et en li mettant eune couverte d'sur elle ; jusqu'à là l'histoére est bielle mais tu t'éd'manne encore pourquoi j'ai pinssé a ti !? bin chof'feme al'a applé s'tiote LENA . j'a pon versé eune tiote larmichette mais ch'est biau quand même !

allé a l'arvoyure

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:camucher
français:cacher
genre:v.