Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :ch'est l' hiver??
flobart20/02/2014 07:08
bonjour tertous, j'ai fait un molé d'café , histoire ed's'ecaniller tout douchétmint , car os n'pouvons mi compter su ch'froéd qui fait dehors pour dire ed'nous reveiller !
os sommes ti cor din chés courts jours , ou os sroémes ti déjo pon a ch'boin temps ?? ch'est a ni pu rin comprinde !
allé adé mes gins , bonne journée
lena20/02/2014 17:20
bonsoir Flobart
ichi in a eu del pleuff' ch' matin, après du solel et à 17h del grèle.
comme in dit in Bretane: in peut avoir les 4 saisons dins el minme journée!
ch' t' année pour un coup que j' ramasse mes géraniums et mis un film protecteur edsus : i fait minme pas frod et in plus i sont core in fleurs!
que hiver et que d' ieau!
flobart20/02/2014 19:44
et oui lena ,del pleufe et d'l'ieau et un molé d'douceur; vla l'coktail de c't hiver, tu sais qui sufiroé ed'2 ou 3 degres d"plus pindant eune coupe ed'jours et pi i faudroé que ch'tonche ech'gazon ! arrien d'tableau ti ; tonde en fevrier; os avons mi jamais vu cha !!

adé bonne soirée
myrianna20/02/2014 20:13
bonsoir vous 2

Ichi y'a fait bieau , j'ai profité pour aller al bibliothéque leur donner tous mes liffs (ou presque) bin ouais ej débarrasse cha sert à rien ed les garder einne fos que té les a lus.cha raméne de l'poussière. , i z'ont apprècié cheux qui z'étottent écrit in in français .J'avos pinsé de m' mette ach'coin d'rue pour les vinte mais j'ai eu peur qu'in s'mépriss su l'marchandiss...
Bonne soirée mes gins
flobart20/02/2014 20:54
t'a raison myrianna faut s'demefier d'toute asteure, o'n sait jamais un molé d'douceur din l'air cha reveille les ardeurs!
lol; en Italie ch'est l'euro comme ichi , mais in ingleterre cha vaut l'coup , tu vinds tes lives et euss i donn'té des "livres" lol ahhhhh nin vla des contes !!

allé adé bonne soirée
myrianna21/02/2014 09:53
ah bon flobart ,ché des livres in Ingleterre? ej croyos qu'chétot des sterlings mi
myrianna21/02/2014 10:43
"qu'in s'méprenne sul marchandiss" ej voulos dire. pas d'zeur
Mon Dieu Mon Dieu que j'écris male, bin ché normale aussi hein qu'in s'trompe quand in parle pus français .
L'autre jour j'ai lu une belle phrass:" L'Orthographe c'est la politesse du silence." ché bieau hein
flobart21/02/2014 12:53
ahhh bin ui forchémint j'étoé pon du tou branché sul'méme sujet ! lol . ej 'comprin miu asteure s'que tu vouloés dir par mépriss sul marchandisse !

PS: ej'croé que la monnais inglaise cha s'appelle la livre sterling,

adé
myrianna21/02/2014 13:35
Tè cros qu'j'auros pas eu d'clients Flobart?? bin ouais avec m'n'age ché un peu normal hein!
flobart21/02/2014 13:45
ohh l'age , l'age cha veut rin dire ; hein ! et din quoi qu'on fait chol meilleure soupe , heinnn !! lol
in tout cas a attinde sul coin d'chol rue , t'éroés eu gramin plus ed'demande sur éss' sujet là , plutôt qu'sul prix d'tes livres !! lol

adé , bonne apres midi
lena22/02/2014 21:12
bonsoir vous autes 2
hier j' ai été à Brest avec em' homme arquerre min garchon qui est in pinsion au lycée.comme in avot pusieurs coses à faire in est parti el matin. à midi in avot prévu ed minger in casse-croûte .el solel étant là in est parti minger au bord ed la mer dins un tiot port.in étot assis d'sus un ban au solel quand in a vu un homme qui est parti ess baigner, je peux vous dire qu'il a pas était long ass mouillé ! mais el mieux ch' est qui est parti ess baigner : à poils!
minme pas frod!
lena22/02/2014 21:15
bon week-end à vous 2 mi j' ai 4 ed mes tiots zinfants à dormir
myrianna23/02/2014 10:16
Y'avot pas eune marque jaune dins l'ieau autour de i ch'bonhomme ??
myrianna23/02/2014 10:18
eune tache ej voulos dire..
flobart24/02/2014 10:34
bonjour tertous , bin nin vla d'un aute asteure , is baign'té a poils a brest , t'es sur equ'tes pon en vacances au cap d'agde lena ??? lol

allé adé bonne journée
lena26/02/2014 18:26
nan nan Flobart j' étos pas au cap d' ague!
ch' est des durs ches bretons, i n' ont pas frod, ch' est pas des moviettes!

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:cache
français:cage
genre:n.f.
Accéder au glossaire