Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :1 pour tuche
flobart17/02/2014 13:36
bonjour tertous ,os avons cor bin rigolé hier au vrepe aveuc ech'film " les tuches" ed'nos jours quant o'z'ont eune occasion d'rigoler un coup faut pon louper !!

a+
myrianna17/02/2014 20:02
bonsoir flobart
Es 'soir quoqu'té vas raviser?? y'a mimi matie su l'premiére , y'a Dany Boon et Line Renaud su l'troisiéme , mi, ej va core arcangé d'chaine in continuation .. y'a Fernandel aussi j'cros.. Bon asteur ej va aller vire Scenes de mènage , j'ai quaire Guéguette et Raymond (m' n'homme et mi in est comme euss, in fait chier tertouss ichi...
Bonne nuit
lena18/02/2014 17:28
Bonsoir Flobart et Myrianna et pis tous autes
Mi aussi j' ai querre scènes ed ménache et comme ti Myrianna j' ai querre Gueguette et Raymond ( em tiote file a l' dit que em nhomme et pis mi in est comme eux :toudis à s' taquiner ) faut bien que j' l' armue em nhomme sinan in vivrot comme des vieux!
cha faisot longtemps que j' étos pas v'nue et j' constate qui i y pus grand monte
hier j' ai ravisé Dany Boon et Line Renaud
vous voulez pas in tiot peu d' ieau? ichi in n' a à arvinte et pis el vint ed sot in plus
bonne soirée tertous
myrianna18/02/2014 18:47
bonsoir lena,
continte ed t'arvire
Cha va pas bétot s'arreter tout ch'mal d'timps dins t'région? tè dos n'avoir marre.
mi aussi j'ai ravisé Dany Boon et Line Renaud hier soir et y'a einne phrase qua l'a dit Line et qui m'a rapplè des soufnirs , ché vrai que ché femmes ed corons al z'avottent toudis leurs manches artroussées ..
Bon einne grosse besse léna et arviens vite hein!
flobart18/02/2014 19:53
bonsoir tertous , bin os sommes 3 ch'est un boin début !
contint aussi d'arvir lena el ch'tite bretonne ; ch'est vrai qu'heureusmint que ch'temps i est in route a s'rapurer un molé par chez toi , car os avez été servi , non d'eune pipe !
bin mi hier swar j'a ravisé ches cuisiniers "top chef "
ch'l émission aveuc dany boon et line renaud , j'va essayer d'larvir en en " pod'cast" comme i dite ches jeunes !!
allé adé , et bonne soirée

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:purche
français:purge
genre:n.f.