Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :et si o r'cominché en 2014 ??
flobart14/02/2014 22:35
bonjour tertous , apres un deménagemint , un cangemint d'region , m'arvla acoudé a ch'comptoir; ; et oui adé la cote d'azur m arvla arvénu din'l pas d'calais ; apparament i a pon plus ed'monde que l an passé, mais bon ,essayons d'faire revivre un molé ch'comptoir en 2014;

annsophie , lena; et les autes , y' a pu qu'a ;
allé adé mes gins
myrianna15/02/2014 10:55
T'as de l'chance Flobart...ej fros bien parel que ti , in verra bien peut ett un jour...inch'Allah
flobart15/02/2014 11:52
salut myrianna, t'a raison faut toudis garder l'espoir, moi cha m'a pris 3 ans pour reussir ce projet, cha peut paraite long mais in efface pon 15 ans de sud en 1 coup d'baguette! lol eum'feme ch'est pon mimi maty !! lol

aujord'hui os avons un vint d'sot ! 110 , 120 km/h , la ch'est in route a s'rapurer un molé , cha va miu, ch'est les reste ed'la tempéte en bretagne ; déjà ichi ch'étoé pas mal , mais alors a malaise là bas cha d'voé t'éte terribe !

allé adé et bonn'app
lena18/02/2014 17:53
Pour du coup j' lis pusieurs ed vos messaches
ah ouais Flobart in a dégusté! jamais vu cha et pourtant cha va faire 40 ans que j' sus in Bretane et du vint in est habitué mais là 130km/h qu'in a eu et au Conquet i ont eu jusqu' à 185 !
et la mer a'l etot déchaînée, les bords ed côtes démollis et ches apes i n' a eu granmint par terre!
Surtout ches pour ches pauves gins qui sont restés dins l' ieau des jours et des jours: que malheur!

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:ouvreusse
français:travailleuse
genre:n.f.
Accéder au glossaire