Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :ché drole hein
myrianna29/12/2013 19:36
Comme in pinss a sin pays quand in crot qu'in va mourir... ej sus à Naples , y'a eu einne rute secousse ed trimblemenit ed terre a 18h ..

flobart14/02/2014 22:45
salut myrianna , am'mote equ'té doé cor éte en vie , car j'a ravisé l'télé al fin d'année 2013 et j'ai pon intindu parler trimblement d'terre a naples!
si t'es cor parmi nouzotes en 2014 , passe nous faire un tiot coucou !
allé a l"arvoyure
myrianna15/02/2014 10:51
bonjour flobart
Bin ouais té vos ej sus core in vie , l'tremblement ed terre y'a eu lieu l'29 Dècembre 2013 mais in France i l'ont pas dit (peut ett pasque y'a pas eu d'victimes) mais cha étè einne rute secousse quand meme , j'étos assiss al tape avec mes bieaux frères qui juottent à cartes , nos cayelles al z'ont artreuvèes 2m plus là avec nous auttes par d'zeur.
Einne bonne journée
flobart15/02/2014 11:59
salut myrianna, hureusmint qu'tu precises equ'ch'etoé un trimblement d'terre , sinon os éroémes pu croére qu'os étoétes plutôt in route a comuniquer aveuc chés esprits ! bin oui chés tabes qui barloqu'te , chés cayelles qui r'cult'té toute seule !! cha préte a confusion heinnn !! lol

allé adé
lena18/02/2014 17:42
peut-ête minme qu' in pourrot croire qui z' avotent queminché ed fêter el nouvel an in avanche!
J' vos qui y a pus que vous autes 2 à ténir el comptoir!
bon courache et i faut que j' arpasse pus souvint par là pass'que pus in est ed fous et pus in rit!
à pus tard

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:pouchin
français:poussin
genre:n.m.