| Discussions de comptoir | | | | | bonjour mes gins ; bon voila, i a du café frais , bien caud , et oui, bien caud car i a pététe des gins ed'sus ch'forum qui resse au d'sus d'chol loire , et i là, i fait pon cor caud comme nouzote din l'midi !
marche !! , ch'ti qui nin veut , i fait comme a s'mason
equ'cha fait du bin de s'rapurer un molé , i fait déjà caud du matin ichi a nice , ch'est du timps pou chés cigales !! bon allé faut qu'j artourne au mastic !
adé mes gins ! | | | Bonsoir flobart et pis ch'ti qui lira
ej prinds un tiot peu d'café frod ,j'ai ker cha ( bin ouais flobart , y'é frod , t'as vu l'heure)
ch'matin in l'a passé dins l'ieau , ej comminche à bronzer youpie!!
Einne besse amiteuss
| | annesophie | 13/06/2013 17:28 |
| Bonsoir vous autes Merci pour l'café cha fait du bin mi aussi j'ai quer cha eune bonne jatte ed café frod au soleil, in pus cha cauffe rute ichi, in a 34° Myrianna mi j'n'ai pas bronzé j'ai un cop d'solel din min cou cha pique Bon à s't'heure chi j'vous souhaite eune bonne soirée | | | ché u n drole d'indrot pour printt un cop d'solel ,anneso
Bonne soirée a ti aussi , ch'soir ché tomates et mozzarella avec des feuilles ed basilique et un fil d'huile d'olive ,, cha va ett bon
ad'main hein | |
|
| 
| | 
| | | | 
|
| 
| Connaissez-vous ce mot ? | en ch'ti | : | touc | français | : | case | exemple | : | ch'ti lal, y manque ine touc |
| | 
|
|