| Discussions de comptoir | | | | annesophie | 23/05/2013 16:17 |
| Bonjour tertous ,man mère ichi à Nîmes in va s'involer apres l'pleufe ch'est l'vint que drole ed printemps !Ch'est sur'mint pour cha que l'arnitoile alle a du mau hier impossipe de m'connecter j'croios qu'min manicraque i étot sot mais nan nan cha v'not de l'boite .Bon jeudi mes gins. | | | bonjour mes gins, ohh ouais anneso t'a raison din Languedoc i a cor gramin d'vint la bas , mi j'a resté 5 ans al 'grande motte, et quand cha s'mettoé a souffler des chint mille diape; ej disoé toudis : ohh vinguette i fait un vint a decorner ches tauraux (de camargue bien sur) lol
ichi a nice i fait bieau , et petite brise , , os frons pon cor du surf aujord'hui ! lol
allé adé | | annesophie | 25/05/2013 09:23 |
| Ah bin flobart in a l'minme expression : i fait un vint a decorner ches tauraux (de camargue bien sur) Eune bonne journee à tertous Ichi l'solel i brile mais i n'fait pas caud j'cros bin qu'in va avoir du mau à s'habituer à l'caleur ed l'été qui va nous quéhier su nou tiêtes d'un cop j'ai l'troule mi | | | bonjour mes gins, bieau solé a nice ;pas trop d'vint, et surtout pas trop caud, ... ouais t'a raison anneso el caleur al va s'abouler d'un coup in méme temps qu'ches cigales el 15 join ; bon bin nous vla sam'di la s'maine s'enfuie , et en ramindo d'cha , ej'sus in vagance eune ésmaine ;
t'aleure i a eun'gin qui m'dit : ouéche équ'té va in vagance???
j'i déclaque comme cha : bin a gardin -cour !! lol
| |
|
| 
| | 
| | | | 
|
| 
| Connaissez-vous ce mot ? | en ch'ti | : | imballer (s') | français | : | emballer (s') | genre | : | v. |
| | 
|
|