| Discussions de comptoir | | Sujet : | l'oziau qu'i cante timpe au matin ,l'cat i l'print |
| | | j'ai fait l'jus ,pi j'ai ramoner ech dallache ,ch't'in nouvièle semaine qui comminche et toudis de l'pleufe | | | bonjour mes gins; merci poul'jus ami5962 , comme d'habitute t'es toudis l'preume saqué de t'paillasse, t'a raison el journée appartient a ceux qui s'saque al piquete du jour !!
ichi étou i drache !! n'impeque equ'chés moniaux i chiffe'te et i pialle'té quind même , hureusmint car grace a leu rengainne in oublie pon qu'os sommes a ch'boin temps !!
marche; j'va r'mette ech' collier jusqu'à midi; et oui ché pon toudis ducasse !! allé adé | | | cha va flobart ,parait que le soleil va revenir mais c'est une question de temps! | | | bonjour tertous
v'nez in Bretane i fait bieau et ches monieaux ichi i sont contints ed canter | | | ahh bin ej'sus fin bénaiche pour vouzotes chés bretons, si vos avez un molé d'solé, ché mérité, car ed'puis l'apré z'aout ,et din chés courts jours, vos avez yeu vote dose ed'pleufe !
ichi cha n'durté pon , pour preufe; ed'puis eune coupe d'heure , el solé ir'monte el bout d'sin nez !
adé | | | bin Cartouche y passe pon y dot éte sur l'plache a s'faire bronzer pi nous in géle
| | | ohh sul'plache??? asseuré qu'non min camarate, li pi mi os habitons el même région ,et j'te prie d' croére qui n'foait pon un temps a mette ses caqueux din l'grinde bleue
i a pététe gagné al tirlotrie, et i est din chés iles balnéaire !!
lol, allé adé | | | j' sus obigée ed dire quand i fait bieau in Bretane pasqu' avec el réputation qu' in a : i pleut toudis in Bretane !
j' ai minme était ramasser des bigorneaux avec em n' homme
bonne soirée tertous | |
|
| 
| | 
| | | | 
|
| 
| Connaissez-vous ce mot ? | en ch'ti | : | impaff'ter | français | : | manger avec gourmandise | genre | : | v. |
| | 
|
|