Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Discussions de comptoir
Sujet :Coucou les gins, je chus arvénue mais i a personne
22/12/2019 08:57
Coucou les gins. Je chus eune incienne mais j'ai chingé de nom, comme jules, pour passer incognito, à cause des paparazis qui camptent au bout de nous rues.
Chez li is ont un penne broque (un parapuie pour les boyaux rouches) et chez mi un parasol. Si jamais i a des boyaux rouches qui ne savtent nin quo qu'ch'est qu'un parasol, ch'est comme un penne broque mais contre l'solel, que ch'est un bazar qui brile et qui cauffe par au-dessur des nuaches et de l'grisale de lu infer minier qu'is in sont si fiers. Nan, je rigole, cha peut aussi servir à se pretéger du sape que le vint i soulèfe toudis tchand qu'in va à la mer chu les plages du 62.
In fait je ne sais nin quo que j'ai berdouillé avec min mot de passe. Heureusemint qui n'd'a des qui suivtent et qui s'ont dit que soigneusse comme je chus, j'ai suremint comminchi par eune majuscule...
Bon, à part cha, à m'mote que je prêche dins le désert. I n'a pus un cat ichi et ch'est grind dommache.
j'fais eune baisse à tertous et sin quien, in li souhaitint des bonnes fiêtes de fin d'année. Duchemint à l'tutute hein...
Dins les simples visites, comme au monopoly, j'ai vu sin fantôme à Loumarcel. Boooouh, i fait peur!

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:arcacher
français:rechercher
genre:v.
Accéder au glossaire