Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Café littéraire
Sujet :Min frére
myrianna18/08/2014 18:11
In s'chamaillot souvint mi et ti, tin plus grand plaisir chétot de t'mucher pour em 'faire des croches pieds,mi ej pouvos jamais rien t'faire que t'allos tout d'suite braire dins les bras de t'mère.
Al t'avot donné l'tiote baraque dins l'cour et ti t'avos écrit sull'porte " Interdit aux moins de 10 ans" ej n'auros brait mais té sais pas combien d'coup qu j'y infermé ch'cat pour l'faire pisser.....
L'jour qu't'é parti militaire , t'é m'as bien étonné t'sais par ché 2 baisers claquant qu't'é m'as donnée.
Ej sais qu'té m'n'as toudis voulu, té disos à qui voulot t'intintt que chétot de m'faute si Manman al souriot pus..

Et pis ché années qui passent trop vite , un pays étranger dins m'destinée mais heureussmint y'a internet,j'y mettos souvint tin nom té sais,je m'disos y'é pt'ett su ché réseaux sociaux, et pis un matin ej mets tin nom core einne fos , Vindiousse min coeur i fait qu'un bond , ej vos ett'photo , y'é là qu'ej dis ,i s'est inscrit in va pouvoir s'arparler , j'espére qui va accepter " m'n'amitié"

Ej clicke in tremblant su t'photo -------Nous Apprenons le décés de Meu Joel P...survenu dans sa 63 éme année....ouais chétot bien ti mais di
ns l'nécrologie...

Dors bien min frére adoré , s'soir pour fermer l'lumiére ché mi qui grimp'ra such'lit comme quand in étot pitit ..
jules15/09/2014 08:09
mi j'ai eu ch'cas là in arcachant des anciens copains...
2 fos j'sus queu sur des avis de décès... bin ch'est fini j'arcache pu !

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:vier
français:ver
genre:n.m.
Accéder au glossaire