Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Café littéraire
Sujet :Un soir eud'printemps...
Chourap03/05/2010 21:27
Un soir eud'printemps caud comme un coeur d'été...
Eul ferniète al est ouverte sur eun'nuit qui s'plait à narguer l'jour qui s'in va.
Gigi al a rintré ses g'vaux.eud'main, j'y d'mindrai pourquoi... Et pis, si qu'al a l'temps de m'réponte, eu sus certain eu d'passer un bon momint in s'compagnie.a m'racontra cheul nuit eud'vanile, eu d'Max, eu d'Charly...A m'dira combien qu'al a quèrt toutes ché biètes. Combien qu'al a quèrt eul 'présence eu d'ché quiens et d'ché osiaux qui partachent sin toit.
Al est comm cha Gigi.
ch\linsos03/05/2010 21:53
salut Chourap té parle des bidets y a eu inne manifestation ichi (St Etienne) y a l'cirque Pinder chés écolos y z'étotent pon contint pasque ché biètes dins ché cirques y sont malheureux ,infermé dins des gaîlolles,de vedettes de cirques prisonniers réduits a l'esclavaches de leurs dresseurs,lions tigres éléphants,chevaux ....................................pour que l'homme fassenr du FRIC
annesophie03/05/2010 21:53
ch'est bin romintique tout cha Chourap
annesophie03/05/2010 21:54
binv''nue j'ai buqué trop vite
Chourap03/05/2010 21:58
Ch'est pit'ête romantique, mi s'sais pas!...mais ch'est eun traduction d'un texte que j'avos écrit in français. Et pis j'voulos savoir si que j'savos cro m'esprimer dins ch'biau parlache!
Chourap03/05/2010 21:59
A Ch'Linso: Mi eu ch'parle des bidets d'eum'copine! Al les soinn bien! Mi j'aim'ro ben ête soinné comme cha mais m'femme al veut pô!
cartouche04/05/2010 10:50
bin te vos cha s'oublie pon note parlache Chourap, in l'a tellemint querre !!
maceju04/05/2010 15:28
bin dis donc chourap , j'comprinds pourquoi té voudros ête al plache ed' chés bidets a t'copine , t'as ker ête , chouchouter , ?armarque ché vrai que d'tins in tins ché bien , mais pas ed' trop quand même , faut s'qui faut ,

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:honorape
français:honorable
genre:adj.
Accéder au glossaire