Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Café littéraire
Sujet :Ch'est l'Sainte Lucie
jeangabelou5913/12/2009 06:56
Bonjour tertous, cha i est su l'fronti're in a des blankes carrettes, rapport à l'rinmée d'ech matin. Rintrez, ch'fu i cauffe, l'iau ale cante et ch'café i est dins l'cauchette.
Comme ch'est l'sainte Lucie et bintôt noël, j'ai alunmé des candèles su ch'comptoir et l'musique parlante ale est auchi alunmée pou acouter d'el musique douche.
Su l'tape ech matin i a des (Saffransbröd Saffran büllar), chez des coukes aveuc du safra, du gâtiau à l'oranche et unne Couronne de fruits à la suédoise.
Unne tiote boutèle d'unne sorte ed jnève, mais duch'mint hein, ch'est pos pace que ches Suédois is ont l'gasio in pinte, qui faut vos laicher glicher. Ed toute fachon, dins l'poste is ont dit quel virus i n'avinchot pu. Adé mes gons
jeangabelou5913/12/2009 06:59
AUTANT POUR MI EJ ME SU TROMPE D'PACHE
ch\linsos13/12/2009 14:50
ch'est anti grippe qui fait cha
lena13/01/2010 07:02
bonjour vous zautes 2 et à tous cheux qui viendront après . ché pas grave Jean si té t'as trompé ed pache comme dit l'aute el principal ché ed participer .bonne journée à tertous
ch'duc13/01/2010 08:47
bonjour tetous,ichi tout est blanc,et chan'arrete pas ed querre,y à marre del neige,ej sais bien que ch'est l'hiver, j' j'ai fait du café fraiche et du viandox au sel ed céleri, si cha vous dit !! j'ai ed génief ,mais du calva !
ch'duc13/01/2010 08:48
,j'ai pas ed génief !!
cartouche13/01/2010 15:19
Jean in peut pon dire que te t'as trompé d'pache , tout cha qu't'écris ch'est de l'poésie

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:adouchir
français:adoucir
genre:v.
Accéder au glossaire