Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Légendes et contes
Sujet :recherche un conte amusant
lena14/11/2010 17:12
j' me sus lancée dins les contes et du coup j' cache un'n tiot histoire rigolotte qui s' pass'rot dins el nord et si possipe qui à un rapport avec el mine et s' qui l' intourre.
merci à tertous
myrianna16/11/2010 16:49
ché qu'des histoires rigolottes inn'avot pas gramint ,intre ech pére silicosé, eul mére qu'al attindot l'quinzaine ,ché tiots qui juottent avec des morcieaux d'bos ou avec ech'dernier cat qu'iétot né...
myrianna16/11/2010 16:50
cha s'rot bien que t'é l'comminches ett histoire et pis qu'chacun d'nous i rajoute quettcoss. j'eul vos comme cha mi
maceju16/11/2010 17:34
j' vas réfléchir a cha , t'aros pas un début d'idée ?
myrianna16/11/2010 17:51
in pourro raconter ed ché crépaches ed chignons...
myrianna16/11/2010 17:53
mais comme chè un conte on peut pas raconter des coss qu'in a vues
lena17/11/2010 14:05
bonjour Vous zautes 2
bin j' auros voulu raconter un'n histoire qui s' passerot dins chés corons avec un mineur ou des galibots minme si ch'est pas marrant
ou bien un'n légende qu' in nous racontot quand in étot tiot genre :saint Nicolas et el père fouétart
ch' est min voisin qui m' a mis el puche à m' norelle ( tu devrais raconter des histoires avec ton accent chti )
alors j' ai caché su el net mais j' ai rien trouvé ; ichi i n' a pleins su les korrigans
myrianna17/11/2010 16:50
ej pourros ett raconter l'histoire ed 2 bons copains, un y'étot brun et l'autt y'étot blond, i s'ètottent connus à l'école , i z'avottent einne passion pour ché collections d 'timbres , in les voyot qui s'les écangeottent l'Diminche après midi assis such' trottoir , y'avot einne toute petite fille avec eux qui pouvot seulmint raviser et surtout pas toucher
I sont d'venus galibots insimp , i dragottent ché filles al ducasse ed Marles , toudis einne brune pou ch'blond et einne blonde pou ch'brun..ah qui z'étottent fiers tous les deux!
A chaque fos qui partottent al'fosse , arrivés in bas d'eul rue i s'artounottent toudis pour faire signe à leu maman qui les ravisot partir.

Un aprés midi inn'a un qui'est pas armonté chétot ch'blond , (i s'est fait écraser par einne berline ..Y'avot 16 ans et l'autt (ech brun)
i n'a pus jamais voulu descinte al fosse
Chétot l'année 1956

ech'brun chétot Daniel min frère , ech blond chétot Alain sin grand copain
myrianna17/11/2010 16:53
Y'a rien d'amusant malheureusement ..el petite fille au milieu d'eux chétot mi , j'avos 6 ans
lena17/11/2010 22:08
ett n' histoire Myrianna àl est ford triste j' cros que j' auros du maux àl raconter
cartouche18/11/2010 07:59
L’GLAINE A POIL

Eune fos m'grand mère pour diner
Eune glaine alle a voulu préparer
I a déjà fallu commincher par l’ tuer
Alle y a tordu s’ tiête pour l'étouffer

Dins l'ieau bouillante alle l'a plongée
Pour dire d’ pouvoir l'pleumer
Alle étot bin à s'n'affaire
Alle avot presque fini s'n'ouvrache
Restot deux tros pleumes derrière
Et in tchiot peu d'duvet par plache

À ch'momint là vla ti pas que l'glaine
Qui n'étot qu'à mitan indormie
Alle fait un bond arquait sur l'daine
Et alle s'saufe dins ch'coron d’ billy
M’grand mère alle courot aprés
Ches jonnes quand is ont vu passés
Is s'sont mis à rigoler
In disant tout ébérlués
L’glaine alle est pus à pleumes
Mais qu'alle est à poils

et j'vous jure que ch't'histoire là alle est vraie
ch\linsos19/11/2010 16:32
al devot avoir fro,pôvre glaine
lena19/11/2010 21:34
merci Cartouche avec ett n' histoire j' peux p'tête faire quettcosse
ch\27/11/2010 12:12
et ché arrivé aussi am maison ,avec in canard,min père y avot copé el tete de ch' canard,ech canard s'est involé sans tete,in la artrouvé 5 à6 gardins plus loin
lena27/11/2010 22:23
à m' maison chétot un coq que min père i avo coupé ess tiête et i couro encore
myrianna28/11/2010 10:21
asteur ,j'ai compris pourquoi durant l'rèvolution française i attachottent ché gins avint ed les faire passer al guillotine..
maceju28/11/2010 14:42
té vos léna au moins grace a ti , myrianna al ara appris quête cosse
si cha quée al arot du passer al guillotine pour el savoir , j'el vos mal courir sans tiête
lena28/11/2010 15:59
j' sus continte au moins j' sers à quetcosse
myrianna28/11/2010 16:33
l'important chè d'pas pertt la tete pour einne queue..
maceju30/12/2010 15:49
j'comprids pas , min père y dijot toudis , " ech' meilleux morcieau , ché intre l'tiête el queue " quand y parlot ,,,,,,,,,,,,,, d'in lapin ,

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:soumaquer
français:sangloter
genre:v.
Accéder au glossaire