Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Légendes et contes
Sujet :du qui est passé Léon ?
therese31/12/2006 08:39
Avant, aux invirons d'Noël ou du Nouvel an, in avot plaisi à lire les contes à Léon Grossel.

Ch' t'année, bernique, y nous a oubliés.

J'y souhaite eune bonne année, et qui nous dije quand in pourra trouver s'dernière pièche in patois.
batisse31/12/2006 09:37
Ah, ben j't'armercie théresse de mettre ch'léon chu ch'tapis, si j'ose dire.

Mi j'aros quer savoir si que ch't'homme-là i a inregistré des spectaques ou des séquos ainsi chu des CD ou des DVD ou autres, et commint qu'in fait pour n'd'acater.

Parce que j'vas vous dire un tiot secret: ch'est l'ginre d'inregistremints dont que j'chus friand, quand que ch'texte i est d'bonne qualité, ch'qui est de toute évidince l'cas pour ch'léon que j'connaissos nin avint d'fréquinter ch'bistrot.
nanadette01/01/2007 16:49
t"es connos léon, batisse pis t'es connos pas" les treteaux de l'impasse " t"es tape cha sur g......gle ché là qu't'es va treuver des videos d'extraits des pièches d' léon et pis même t'es pourra imprimer un bon d' quemante pour ti acater des dvd

( j'rappelle que j'gagne à rien à t'rinseigner et qu'ché eune asso loi 1901 à but non lucratif) et même que ch'l'asso alle devrot être arconnue d'utilité publique

in plus j'sus déjà aller vire léon et qu'si té caches d'el qualité té vas bien arquaire
nanadette01/01/2007 16:49
t"es connos léon, batisse pis t'es connos pas" les treteaux de l'impasse " t"es tape cha sur g......gle ché là qu't'es va treuver des videos d'extraits des pièches d' léon et pis même t'es pourra imprimer un bon d' quemante pour ti acater des dvd

( j'rappelle que j'gagne à rien à t'rinseigner et qu'ché eune asso loi 1901 à but non lucratif) et même que ch'l'asso alle devrot être arconnue d'utilité publique

in plus j'sus déjà aller vire léon et qu'si té caches d'el qualité té vas bien arquaire
batisse01/01/2007 17:16
Merci tiote. Ch'étot nin la peine de l'dire deux fos, j'chus nin aussi babache que certains jaloux i voudrottent l'faire croire...

Pour expliquer ch'mystère qui t'étonne, l'seul indrot d'ù qu'j'ai intindu parler d'léon, ch'est chu ch'site. Alors comme j'chus comme qui dirot un étringer, i faut m'pardonner si que j'connos nin ches impasses des corons du posd'calais.
nanadette03/01/2007 19:11
té sais, batisse faut pas t'mettre in farfoule j'as jamais dit qu'étot babache ché min dot qui a rippé d'sus ch'clavier

j' té pardonne d'enne pas connaite ch'limpasse mi j'habite à deux rues d'calonne
ti j'as vu dins ches mempes, ché jeuste un peu plus loin, eune paire d'kilomètres un plus

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:cat
français:chat
genre:n.m.
Accéder au glossaire