Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Recettes de cuisine
Sujet :fromages du Nord Pas de Calais
ch\linsos01/02/2011 16:11
on ne peut parler de recettes de cuisine ,sans parler ,de fromage,surtout en France.Chez les chtis vous avez le maroille,certe le seul connu dans notre pays et le seul que l'on arrive,en cherchant un peu,trouver partout en France. Bin et les autres,dans le NPDC vous pourrez les trouver mais ailleur il ne faut pas y compter,pourtant notre région est riche en variétés et saveurs différentes,par exemple.
Suite au maroille on aura le DAUPHIN,
la boullette d'Avesnes
le pavé fermier à l'échalotte
ch'tiot biloute
la boulette de Cambrai
la briquette d'escaudain
la tome de Cambrai
le Bergues
le mont des Cats
le boulet de Cassel
le vieux Lille (ou gris de Lille)
la mimolette
le Crayeux de Roncq
le coeur d'Arras
le vieux Samer
le Samer aux algues
le chti crémeux de Réty
le sablé de Wissant
le rhum de coeur
le coeur de Pommeau
le rollot de Frugges
le sire de Créquy
le Belval
la brique des Flandres
le Cap Gris Nez
le fort de Béthune
le fort de Lens
le Guerbigny
le Larron D'Or
le losange du Thièrache
le Pavé du Nord
le Saint Vinocq
le vieux Boulogne (le plus puant)
le Chtiroux (un délice)
la Fleur d'Audresselle
le Dôme de Boulogne
le Fort d'Ambleteuse
l'Ecume de Wimereux
la crème de Maroille
et je suis sur que la liste ,qui comprend 40 fromages,n'est pas complète.

Alors ami chti entre ton camembert ,ton roquefort,ton édam,défend tin fromache et met le a l'honneur sur l'tape.Bonne appétit tertous
josy01/02/2011 17:28
pour définte sin fromache et l'mette sus l'tape,y faut faire ch'tiot déj el matin......ché ti qui va s'lever ed bonne heure ed'main? hihihi
Et mi, ej mets du camembert bien fait.......comme mi hihihijhi
lena04/02/2011 17:52
bonjour vous zautes 2
bin à 4h j' ai pris un tiot bout ed pain du beurre , du camembert et j' l' ai trimpé dins min café : ch' est un régal ed timps zin temps cha m' prinds quand j' ai un tiot coup ed blouse ( ch' est em nanti dépresseur : après cha va beaucoup mieux!)
myrianna04/02/2011 18:42
ej vas essayer cha lena
lena05/02/2011 16:05
té m'in diras des nouvelles
myrianna06/02/2011 10:01
faudrot qu'ej trouff un camembert comme ej voudros , ichi té treuffs que l'président , j'ai pas trop ker, em manman al acatot l'oiseau bleu cha existe encore ?
lena06/02/2011 16:30
pourquoi Myrianna i a pas ed camembert in Italie?
myrianna06/02/2011 17:44
bin nan , lena, ché italiens i sont pas trop camembert té sais,
annesophie07/02/2011 07:04
Dins min coin vers Denain i a l'Pere Joseph ch'est un fromache qu'min Papa i a quer .Ch\linsos ,mi j'minche pas d'fromache ,ni aucun laitache
maceju08/02/2011 16:47
ché p'tête vrai s'que té dis daniel , mais sincèremint , el majorité d'chés fromaches ecqu'té cite j'les connos pas , même si j'in minche , ché pas l'etiquette qu'ech'ravisse , mais s'qui a en'din ,
mais ta p'tête raison ,
ch\linsos16/02/2011 18:50
bin mi aussi ej minge du camimbert mais ej minge aussi l'fromache ed min coin a chaque fos que peux et pi chés autes espécialités cha fait du travalle pour les chtis,Anne te dos avoir raison mais ej connos pon tous chés fromaches ed min coin ej n'ai artrouvé deux
La bourle du mont des Cats
Le carré du vinage
Maurice a cora Lens 2 té va in trouver pas mal un que j'te conselle ch 'est le chtiroux y est pon quere a vermelles sur l'place y a un Leclerc ou bin a l'rotonde à Bétenne,mintnint y a gramint ed sorte qui sont fabriqué par des scinciers seulemint ,comme el vieux boulonne l'bergues ;l'maroilles dins ch'villache y a un cincier qui un fait l' de certmont in peut daller vire commint y fabrique in vot chés guarnoules a travers des carreaux pi y texplique,y font l'crême ed maroilles,l'dauphin l'boulette d'avesne,bin sur in peu n'accater ,y aussi du bure,de confiture ed lait des pétotes j'ai même eu des recettes ed cusine au maroilles
josy17/02/2011 10:44
Anneso,el Père Joseph ché un fromache belge et pas ch'ti!
myrianna17/02/2011 13:19
min pére y'avot quer un fromache qui s'applot "le meilleur" y'étot dins einn boite carré si j'em rappelle bien
josy17/02/2011 15:24
Qui, tin père ou ch'fromache?hihihi
myrianna17/02/2011 15:42
ett soeur!!
lechtidorly19/02/2011 14:52
chest bon du café noir avec du fromache nous sautes un soupot cha l'soir un peut aussi mette du patée chest bon surtout del rillette ?
lena19/02/2011 15:00
avec du pâté j' n 'connaissos pas . nous avec du pâté caud in mingeant cha avec des frites : cha ch' est un régal
ch'duc19/02/2011 16:52
avec des frites ,du paté ed tete ou paté ed campagne
ch'duc19/02/2011 16:53
et einne bonne laitue
myrianna19/02/2011 17:31
arretez vous zautts 2 ej va avoir invie d'patè et pour in treuver ichi chè dur ché meme inpossipp---- n'est ce pas le yéti?
annesophie19/02/2011 18:43
Josy ouai cha s'peut qui sot belche ais d'nain à l'frontière in nétot pas lang cholaille nan je n'savos pas alors toutes mes escusses mais bon i parait qu'i est bon quand minme Hum Myrianna eune bonne baguette ed pain avec des frites et pis du ....paté héhéhé , hihihihihi ...
lena20/02/2011 17:36
un bon pâté fait maison ch' est encore meilleu !
josy21/02/2011 15:02
dis mémère ,t'es un peu vielle pour avoir des invies...à t'n'ache ,té peux pus avoir ed polichinelle dins l'tiroir hihihihi!
myrianna21/02/2011 16:51
tant mieux!!! et si j'avos su ej l'auros vidè ech'tiroir quand ej l'attindos ech'polichinelle qu'iètot d'd'ins...

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:gosiau
français:gosier
genre:n.m.
Accéder au glossaire