Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Recettes de cuisine
Sujet :kouign aman
lena21/11/2010 17:35
400g ed farine
10g ed levure ed boulanger
25cl d'ieau
400g ed beurre 1/2 sel
350g ed chuque

délayer el levure dins l' eau caute
verser el farine dins zun'n terrine et faire un'n fontaine , verser el levure ed'dins , mélanger et faire un'n boule , laisser arposer pindant 20mn dins zun coin tempéré à l' abri des courants d' air ( metter un torchon ed'sus )
avec un rouleau à pâtiss'rie faire un trianque avec el pâte
poser ed'sus el beurre ramolli à température ambiante et l' étaler à 2 cm du bord , saupoudrer ed chuque , plier 4 fos , laisser arposer 20 mn ( comme ett t' à l' heure )
touner 1/4 ed tour et l' étirer , plier incore 3 fos , laisser arposer 20mn( toudis parel )
plier incore 3 fos metter le dins zun plat beurré et fariné ( vous inquiétez pas si el pâte al casse vous l' armettez dins ech plat et vous l' armod'lez avec vos dogts)
cuire à 200 pindant 40mn
cha s' minge tiède et ed préférence avec du cite mais ch'est bon avec un'n goutte ed jus ou un thé

josy21/11/2010 20:00
Merci léna
maceju22/11/2010 17:23
et min col es térole , quo qu'j'in fais léna
josy22/11/2010 17:42
mets le dins t'poque avec tin mouque-nez au-d'zeur!pour un coup té f'ras eun exception!!!
lena22/11/2010 17:53
à l' rigueur si vous trouvez qui a trop ed chuque vous pouvez in mette moins : 200à 250g
té sais Josy , Maceju i faut qui la raminne!
Maurice pour un coup tin régime té verras edmain
myrianna24/11/2010 14:32
mi ché pas l'recette qui m'fait peur , ché ch'nom...
maceju24/11/2010 16:52
t'inquietes pas pour ch'nom , myrianna , ché pas chas cha qui fait grossir , ni qui donne du col es terole ,
ta raison léna , j'pinserai a min régime plus tard , tout manière j'su bin obligé , comme al a sin bras din l'plate , j'su pas pret din minger ,
lena24/11/2010 21:34
ch' est dommache que vous ête tertous trop loin pasque j' vous zin auros fait un
lola2971012/06/2011 17:14
J'habite en Bretagne le pays du KOUIGN AMAN.
C'est trés bon,mais faut pas en abuser.
lena12/06/2011 21:12
bonsoir Lola alors t' es comme mi un'n chti qui est queute amoureuse de la Bretane et pis d' un breton ?

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
cette histoire ?
Chez le médecin
Madame Cafougnette va chez le médecin toutes les semaines . - Docteur, j'cros qu'min coeur i bat trop vite ! Docteur, j'cros qu'mes boïaux i sont lo...............
Accéder à l'histoire