Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Recettes de cuisine
Sujet :PICON
josy27/10/2010 18:23
1 litre de vin (du gros cul ou piquette)
3 oranges épluchées,mettre les pelures
20 sucres blancs
1 cuillère à soupe de chicorée liquide
1 à 2 verres à vin d'alcool à 90%
Laisser macérer une dizaine de jours et filtrer
lena27/10/2010 18:59
bonsoir Josy
em mère al faisot un apèro avec du vin rouche du chuc et des écorches d' oranches :je m' rapelle pus les proportions mais chéto bon
myrianna28/10/2010 09:39
et pindint dix jours in bot quo?
josy28/10/2010 10:15
de l'ieau hihihi ....bin nan hein!ch'picon chétot pour l'apéritif
josy28/10/2010 10:32
à propos ed picon,j'ai eun pitite anecdote:
y a 40 and ed cha,mes parints y avotent eun voisine qui buvot s'n'apéritif tous les jours,et sin p'tit faible chétot ch'picon bière.
pour es'n'aniversaire el voisine elle avot invité s'famile et m'mère avot eu l'fameusse idée d'in y offrir eun boutelle.sauf que dins l'boutelle vide que m'mère elle avot ,m'man elle avot fait un mélanche d'ieau et d'chicorée...el voisine toute fière d'ouvrir es'boutelle sert chés invités,et là ej vous dit pas el grimace qui z'ont fait.el voisine ni eun ni deux prind el boutelle et va à l'coop (ch'magasin ed quartier à l'époque) pinsant que ché là que m'mère elle l'avot accatée.et là elle dit à ch'marchand que l'boutelle ed picon elle étot pus bonne.ch'marchand,sans discuter,y a rimplaché s'boutelle ed picon.el lendemain l'voisine dit à m'mére:té sais el boutelle ed picon que té m'avos offerte,eh bin elle étot pus bonne à l'coop y me l'ont cangé!!!et là ej vos cor el tête de m'mère ,avec ses conneries el voisine elle avot eu eun boutelle ed picon à l'oeul
ch'duc28/10/2010 17:56
al est bonne , in attrappe pas ches souris avec in vier ed terre, j'in rigolle core
myrianna28/10/2010 18:40
bin ouais tel est pris qui croyait prendre hihi

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:à’ch’t’heure
français:maintenant, aujourd'hui