Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Recettes de cuisine
Sujet :recette ed bière et ed limonate
lena22/02/2010 21:46
j' me rapelle que quand j' étos tiote é m' mère al faisot del bière et del limonate , mais j' ai jamais su el recette .Des fos ché boutelles i explosotent tout seu al cafe .
Est c' que quelqu'un connaiss'ro ché recettes?
maceju23/02/2010 14:53
salut lena , j'oublie pour 5 minutes que j'su in colère apres ti ,
mi aussi em ' mère al faijot el bière el limonate , mais j'peut vraimint pas et' donner el recette , pas passeque j'su in colère , mais vraimint j'sais pas , j'ai pas el tiête a jean , li j'su certain qu'il sait
bon j'arsu in colère , j'arboute
lena23/02/2010 17:25
quo qui faut que j' fasses pour em faire pardonner , tiens à midi j' ai fait del carbonate flamante , i m'in reste j' te garde pour es soir ché méilleu récoffé
maceju24/02/2010 06:25
cha ché bin vrai in général ché toudis meilleu recauffé , tout au moins pour chés ragouts ,
bin du coup , chetot tellemint bon qu'em colère al est passée
ch'duc27/02/2010 21:50
el biére chétot fait avec ed l'auto brasseur, pis de l' levure, si in mettot ed trop de levure, cha fermintot tellemint din ches boutellesque l'gaz qui avot , cha faisot sauter ches boutelles !!
lena28/02/2010 21:27
ché cha ch'duc
ch'duc05/03/2010 13:10
j'évitos d'aller à mon de m'grand mère,rien que pour boire es bibine, j'avos pas quer cha,que purge !!
maceju05/03/2010 14:51
bin ouais ch'duc , mais cha depinds ché dosses aussi , apres l'avoir fait min père y mettot din un fut ed' bos , et in allot el querre lite par lite , mais j'em rappelle pas avoir été purgé avec cha , yé vrai qu'nous in in buvot pas des cherques et des tonnieaux

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
cette histoire ?
Perdu dans les bois
Cafougnette s'est perdu dans les bois. Il voit une petit cabane et il frappe à la porte : - Y'a quéqu'un ? - Ouais ! répond un enfant. - Tin pèr...............
Accéder à l'histoire