Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Recettes de cuisine
Sujet :cherche recette du pate ce cocq
papialain27/11/2009 18:58
si quequin peut m'le donner
in mingot cha froid avec des frites , j'me souviens q-il y avo du cocq, du lard et pis apres.............????
batisse30/01/2019 17:39
Oh, je ne l'avos nin vue cheule-là... l'date elle dot y être pour eune séquo.

In tous les cas in a passé des mos, vire des ins, à causer d'un certain pâté de lapin qui devot arsonner à cha que papy alain i cachot i a 9 ins. A part que ch'étot du lapin au lieu du co. Avec les oches et avec l'z'orelles. Les orelles de co, à m'mote que cha ne compte nin.

La vraie arcette elle étot écrite ichi dins au début du sièque, vers 2004. Malheureusemint, elle et eune masse d'autres séquos rigolos de ch't'époqueont été supprimés. I faudrot trouver quelqu'un qui s'in souvient.

In tous les cas, papy, je vas t'dire un secret à t'n'orelle: minloute i mettot de l'poute de perlinpimpin, et papy andré, ainsi que papy jules et min mononque is mettotent un demi molin à poife. T'avos intérêt à nin avoir d'z'hémoroïtes!

I me simble que dins l'arcette i avot un gros pavé. Qu'i fallot mettre chu l'couverque, à l'cave.
batisse31/01/2019 09:26
Appel au peuple pour armettre cheule recette traditionnelle et historique à la eune.

Jules, min bon mononque, je sais que ti - ou plutôt t'femme.... - t'in as déjà fait. Ch'est quo vou arcette? T'y laiches le fo ou non tisautes deux?

Je gruge de savoir et je compte donc chu ti. Papialain avec, même si cha fait bétôt 10 ins qu'i joque et qu'i devra traduire pour avoir du co à l'plache du lapin. A t'mote jules, i dot laichi le gésier?
batisse31/01/2019 09:32
Ch'est clair que si quelqu'un d'autre que mononque jules i sait, par pitié, esprimez vous.

Pour mémoire, ch'est eune espèce de pâté dins lequel in n'a nin utilisé la machine à pâté pour hacher l'viante. I a du lard, des morchieaux de lapin tout intiers, avec les oches mais quind même sins l'pieau. I a de l'gelée (à m'mote que l'poute de perlinpimpin ch'étot pour cha) et probablemint incore eune paire de séquos.

Au final i faut mettre à l'cafe avec un pavé au-dessur pour nin que l'cat i alle tout minger mine d'arien.

Cha qu'in ne sait nin ch'est commint qu'in fait pour l'coper ch'pâté, vu qu'avec les oches ch'est dur de faire des bielle tranches.
batisse31/01/2019 09:33
avec un s à bielles

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:caillau
français:caillou