| Recettes de cuisine | | Sujet : | Idées de repas typiqu'mint ch'ti pour épater ches italiens ? |
| | chtitemarie | 07/05/2009 16:58 |
|
Tout i est dins eul tite. Fauque qu'in échapp'ra nin à ches pâtes. | | annejulia3 | 13/10/2009 21:01 |
| un bon repas chti je le vois ainsi
en entree : une flamiche au maroille
enplat resistance : carbonnade
en dessert : tarte au sucre | | cartouche | 14/10/2009 17:44 |
| et a l'apéro picon bière | | | annejulia té m'invites a diner , j'em pourlèque d'avinche ,
pourquoi té t'fais du souci pour chés postiers léna , cha fait partie d'leur metier ed' porter des bonnes ou mauvaises nouvelles , alors vaut miux qui portent du maroille
bin ouais cartouche , cha va ed' soi | | annejulia3 | 15/10/2009 20:18 |
| quand tu veux | | | in bon bouillon ed poule ou ed langue ed boeuf avec in jarret ed boeuf pis ses légumes ,cha arvient à la mode, ,et ch'est familliale ,faut pas oblier in morciau ed pie ed vaque pis ech l'oche à moelle ! | | chtiteMarie | 22/10/2009 12:26 |
| et tout cha que vous m'donnez comme idée ch'est ben sûr arrosé d'eune bonne bire.
Mais c't'arpas i est déjà fait, ch'étot un dîner eud la mer.
Des coquillaches et hérings, un waterzoÏ, salate eud chicons aux pommes, maroilles et viux Lille;
Et pour finir eune tarte à gros bords.
J'ai nin osé servir d'eul chirloute ... Mais pour l'bistouille i z'étottent preneur dins leur expressos. | |
|
| 
| | 
| | | | 
|
| 
| Connaissez-vous cette histoire ? | Résourdre un problème à l'école | A l'école, l'instituteur demande au petit Cafougnette d'aller au tableau pour corriger un problème :
- Ton père achète 10 litres de vin à 1,50 € le l............... | | 
|
|